Ajalehtedele algas aasta rõõmustavalt

02. märts 2004, 10:24

Aasta esimese kahe kuuga suurenes ajalehtede reklaamimaht eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 225 külge ehk 15,4%, teatas meediaanalüütik Toomas Leito.

Aasta algas rõõmustavalt, eriti peaksid rahul olema Eesti Päevaleht ja Äripäev, ütles Leito.
Reklaamimaht suurenes Eesti Päevalehel 25,2%, Äripäeval 24,9%, Postimehel 23,2% ja SL Õhtulehel 6,1%. Vaid Eesti Ekspressi reklaamimaht vähenes 2,7%.

Reklaamikäive suurenes mullusega võrreldes 2 miljonit krooni ehk 6%, moodustades 35,3 miljonit krooni. Suuremad tõusjad olid Äripäev ja Eesti Päevaleht.

Jaanuaris (võrreldes eelmise aasta jaanuariga) suurenes reklaamimaht 126,8 külge ehk 18,3%. Leito sõnul kergitas mahu kõrgele suur lisade arv, mis tõi juurde ka käivet, tõsi, poole võrra vähem. Allahindlus oli kõva. Sessoonsele allahindlusele lisandus üleüldine lõtv reklaamihinna poliitika, seda eriti jaemüügikettide kättesaamisel. Samas oli turg aasta alguse kohta elav, mis annab lootust edaspidiseks, lisas Leito.

Veebruaris (võrreldes eelmise aasta veebruariga) suurenes reklaamimaht 98 külge ehk 12,8%. Vaatamata uute reklaamikampaaniate vähesusele ja nende väikesele mahule, suutsid viis lehte müüa reklaami oluliselt rohkem reklaamilisadesse, ütles Leito. Head tööd tegid Äripäev ja Eesti Päevaleht.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

    Vaata kogu kava
    Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
    10. November 2009, 00:00
    Otsi:

    Ava täpsem otsing