Laupäev 25. veebruar 2017

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Baltika müük kasvas veebruaris 22 protsenti

Annika Matson 06. märts 2006, 10:21

Baltika veebruari konsolideeritud müügitulu ulatus 59,7 miljoni kroonini kasvades 22% võrreldes eelmise aasta sama kuuga, teatas firma börsile.

Jaemüük suurenes veebruaris 21% võrra ja ulatus 41,9 miljoni kroonini. Hulgimüük oli kokku 16,9 miljonit krooni kasvades aastaga 29%.

Veebruarikuus toimus ühe Baltika rõivamärgi nime muutus - alates 14. veebruarist
2006 kannavad CHR/Evermeni jaekett ning nii naiste kui ka meeste tooted uut nime
Mosaic. Muudatuse taga on ettevõtte soov lihtsustada ja ühtlustada kaubamärgi
kõlapilti ja seeläbi suurendada kontseptsiooni läbilöögivõimet rahvusvahelisel
turul. Brändide lõikes kasvaski veebruaris kõige kiiremini Mosaici jaemüük - 45%
võrreldes eelmise aastaga ulatudes 12.8 miljoni kroonini. Montoni müük kasvas 25%, 22,6 miljoni kroonini ning Baltmani jaekäive oli kokku 4,3 miljonit krooni (kasv 13%).

Turgude arvestuses näitasid kõige kiiremat jaemüügi kasvu veebruaris eelmise
aastaga võrreldes Ukraina (+40%), Läti (+27%) ja Leedu (+26%).

Veebruaris avati üks pood - Montoni kauplus Venemaal St. Peterburis. Varem
planeeritud teise poe avamine lükkus märtsi. Kokku on märtsis plaanis avada neli
kuni viis poodi, üks Venemaal St. Peterburis ja teised Ukrainas. Veebruari lõpu
seisuga oli Baltika Grupil 87 kauplust. Esimesel poolaastal on plaanis avada 7-10 uut poodi, enamus neist Ukrainas ja Venemaal.

Kahe kuu kokkuvõttes ulatusid ettevõtte müügitulud 119,5 miljoni kroonini, kasvades eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 24%, sh. jaekäive oli kokku 90,6 miljonit krooni (kasv 23%) ja hulgimüük 27.0 miljonit krooni (kasv 34%).

ļæ½ripļæ½ev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing