Kui brändinimi töötab ettevõttele vastu

18. september 2016, 12:30
GrillSymbol OÜ juht Laur Suurväli on mures, kuidas müüa juba kinnistunud kaubamärgi alt täiesti teistlaadi tooteid.
http://www.aripaev.ee/storyimage/EA/20160918/USEFUL/160919829/AR/0/GrillSymbol-OÜ-juht-Laur-Suurväli.jpg

Et valitud kaubamärk ei paneks ettevõtet hiljem suluseisu ega pidurdaks edasist tegevuse laiendamist, tasub nime valides võimalikud arengustsenaariumid läbi mõelda. Poolel teel kirikusse on usku teadupoolest raske muuta.

Tihtipeale ei tulda kaubamärgi nime mõtlemisel selle pealegi, et nimest võiks tulevikus ettevõttele omamoodi lõks kujuneda.

1998. aastal tegevust alustanud GrillSymbol OÜ sai oma nime just seepärast, et ettevõte juba tootis grillimisseadmeid. „Enne nimevalikut valmistasime nii-öelda no name tooteid,“ rääkis ettevõtte juht Laur Suurväli. Nende tegevuste valguses näis ettevõtte brändinimi hästi konteksti sobituvat ja GrillSymbol sai üha uut tuult tiibadesse.

Sinu tellimus on lõppenud.

Sul pole veel Äripäeva tellimust?

või Loe Äripäeva tutvumishinnaga 1 euro nädalas

Tellijana on Sul võimalus täismahus lugeda neid artikleid:

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
18. September 2016, 10:51
Otsi:

Ava täpsem otsing