Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kuidas klient lojaalseks muuta?

    StarbucksFoto: epa

    Oma toote või teenuse omaduste tutvustamisest palju olulisem on muuta toode inimeste jaoks koduseks ning jutustada veenev lugu.

    Miks armastavad inimesed näiteks Starbucksi? Kas seepärast, et seal on parim kohv ja cappuccino või hoopis seetõttu, et firmal on õnnestunud oma toodet edukalt kommunikeerida? Miks eelistavad inimesed maksta topsitäie kohvi eest oluliselt kõrgemat hinda, kui kuskilt väiksemast ja vähemtuntust kohvipoest saaks sama koguse kohvi vähema raha eest?
    Inimesed kipuvad sageli arvama, et mida rohkem maksta, seda parema kvaliteediga toote või teenuse nad saavad. Tegelikult ei taha me endale tunnistada, et ostame tuntud firma toote või teenuse seepärast, et nimi maksab ning reklaamid on meisse istutanud veendumuse, et tegu ongi parima toote või teenusega.
    Väljaanne Entrepreneur kirjutab, et sotsiaalmeedia üha laienev kasutamine ning uued platvormid võimaldavad end üha nähtavamaks teha. Peamine on oskus võimalusi nutikalt ära kasutada, kusjuures selleks ei pea lisaks pealehakkamise muid ressursse olemagi.
    Tooteid ja teenuseid reklaamima asudes tasub kindlasti mõista, et inimesed on üha teadlikumad, mistõttu on muutunud üha olulisemaks olla läbipaistev. Seetõttu peaks ettevõtja olema valmis tutvustama oma klientidele seda, millega tegeletakse ka ettevõtte sees – klient tahab tunda, et toodet või teenust tarbides on ta justkui osa ettevõttest. Seega, kuidas üles ehitada usalduslik suhe kliendiga ning salaja ta oma toote või teenuse lojaalseks kasutajaks muuta?
    Ole personaalne. Klient tahab tunda, et ta ei osta toodet mõnelt suurelt ettevõttelt, mistõttu tuleb bränd teha tema jaoks võimalikult koduseks. Üks võimalus on reklaamplakatile panna mõne kuulsa, tuntud või austatud inimese pilt. See on ka üks põhjuseid, miks firmad reklaamnägusid kasutavad – toodet reklaamib inimene, kes on sihtgrupile tuntud või keda sihtgrupp peab oma iidoliks.
    Teine võimalus toode või bränd personaalseks muuta on seda ise reklaamida. Virgini asutaja Richard Branson on näiteks oma firmade reklaamnägu olnud pikka aega. 
    Ära koorma kliente tehniliste andmetega. Inimesed ostavad suuresti emotsiooni ajel, mistõttu ei ütle keskmise inimese jaoks suurt midagi asjaolu, et näiteks uue nutitelefoni protsessor on veidi kiirem kui konkurendi oma. Tehniliste andmete jälgimine jääb üldiselt pigem huviliste pärusmaaks, kuna inimesed ostavad toote siis, kui tunnevad sellega emotsionaalset seotust.
    Seetõttu on kliendile vaja pakkuda end tutvustades hea lugu, mitte inimesi üle külvata terminite ja numbritega, mis ei ütle paljudele ilmselt midagi.
    Julge raha kulutada. Kui ettevõtja tahab oma brändi üles ehitada, peaks ta kindlasti olema julge ning valmis panema reklaami ja turundamise alla palju raha. Kuigi erinevad platvormid võimaldavad turundada näiliselt justkui tasuta, on konkurents ettevõtete seas väga tihe ning enda silmapaistvaks muutmine on üha keerukam. Sageli on selleks tarvis professionaalset abi. 
  • Hetkel kuum
Tõnu Mertsina: riigi kommunikatsioon võiks arvestada selle mõju majandusaktiivsusele
Inimeste nõrk kindlustunne pidurdab tarbimise taastumist. Riik võiks oma avalikus kommunikatsioonis riigirahanduse, maksude ja sõjaohu kohta arvestada rohkem selle mõju majandusaktiivsusele, kirjutab Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.
Inimeste nõrk kindlustunne pidurdab tarbimise taastumist. Riik võiks oma avalikus kommunikatsioonis riigirahanduse, maksude ja sõjaohu kohta arvestada rohkem selle mõju majandusaktiivsusele, kirjutab Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.
Müügikuu mai algas USA aktsiaturul langusega
Wall Streeti folklooris soovitatakse aktsiad mais maha müüa; soovitusele kohaselt liikusid USA aktsiaturud mai esimesel kauplemispäeval allapoole.
Wall Streeti folklooris soovitatakse aktsiad mais maha müüa; soovitusele kohaselt liikusid USA aktsiaturud mai esimesel kauplemispäeval allapoole.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mis on edukate juhtide ühine näitaja?
Üks juhtimiskvaliteedi tõstmise meetodeid on oma tavapärasest rutiinist välja astumine ja enda kohta regulaarselt tagasiside küsimine. Selleks, et inimesed julgeksid ausat tagasisidet anda, tuleb luua tugev ja usaldusväärne suhe oma töötajatega. Kuidas seda teha ja miks see nii oluline on?
Üks juhtimiskvaliteedi tõstmise meetodeid on oma tavapärasest rutiinist välja astumine ja enda kohta regulaarselt tagasiside küsimine. Selleks, et inimesed julgeksid ausat tagasisidet anda, tuleb luua tugev ja usaldusväärne suhe oma töötajatega. Kuidas seda teha ja miks see nii oluline on?
"Palun vabastada Eesti vahemikus ....–.... loodusõpetuse tunnist"*
Selle asemel, et spekulatiivses Euroopa Liidu trahvi hirmus end üles kütta, toetume faktidele ja vaidleme kokkulepped paremaks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Selle asemel, et spekulatiivses Euroopa Liidu trahvi hirmus end üles kütta, toetume faktidele ja vaidleme kokkulepped paremaks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Auto|Piloot. Uus Škodiaq on kohal. Kas nüüd tasub vana sissemaksuks anda?
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Piletilevi tegi ajaloo suurima tehingu: ostis enamuse kahes Poola piletimüüjas
Piletilevi ostis kahes Poola piletimüügifirmas enamusosaluse, millega tõuseb sealsel turul suuruselt teiseks piletimüügifirmaks, aga laienemisplaanid sellega veel ei lõpe.
Piletilevi ostis kahes Poola piletimüügifirmas enamusosaluse, millega tõuseb sealsel turul suuruselt teiseks piletimüügifirmaks, aga laienemisplaanid sellega veel ei lõpe.
Prantsuse ettevõte ostab Eesti küberfirma: ootame suurt rahvusvahelist kasvu
Prantsusmaa küberturbe-ettevõtete grupp Neverhack omandas täisosaluse Eestis Cybersi kaubamärgi all tegutsevas Security Software OÜs.
Prantsusmaa küberturbe-ettevõtete grupp Neverhack omandas täisosaluse Eestis Cybersi kaubamärgi all tegutsevas Security Software OÜs.