Reede 24. veebruar 2017

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Brexit mõjutab ka investeeringuid Eestis

30. juuni 2016, 14:11
Gamecani turundusjuht Batuhan Avucan kolis Türgist Pärnusse, sest ta usub Eesti sariettevõtja Marten Palu visiooni. Fotol tähistatakse Eesti idufirmade ideekonkursi Prototron TOP20-sse jõudmist – lõpuks jõudis ettevõte välja ka TOP10-sse.
http://www.aripaev.ee/storyimage/EA/20160630/COMMERCE/160639982/AR/0/AR-160639982.jpg

Kes oleks osanud arvata, et Ühendkuningriigi rahvahääletuse tulemus ehk Brexit suudab kohe mõjutada ka meie ühisrahastuskampaaniaid? Aga just nii juhtus praegu meie kaudu edukalt investeeringuid koguva 3D-mänguga Overstep.

Gamecani – see ettevõte arendabki Oversteppi – asutaja ja tegevjuht Marten Palu rääkis, et tervelt kolm kindlat investorit jätsid investeeringu õhku just nimelt Brexiti tõttu.

“Olime pikemalt suhtluses kolme väikeettevõtjaga Ühendkuningriigist, kellest kahel on äri ka Hispaanias. Kombineeritult oli neil plaanis meie kampaaniasse 9000 eurot investeerida, kuid Brexiti tõttu naela langemisest ja tuleviku ebaselgusest tingituna otsustasid nad seekord investeerimise edasi lükata,” kommenteeris Palu.

Samas näitasid kampaania viimased paar päeva, et huvi selle juba praeguses faasis ülipopulaarse mängu – neil on sotsiaalmeedias üle 15 000 järgija üle maailma! – vastu on väga suur.

Võtsime arvesse ka eelmisel nädalal kogu Põhja-Euroopat vallanud jaanipuhkust, mis viis osa investorite jaoks kampaania fookusest välja ning otsustasime, et pikendame erakorraliselt kampaaniat nädala võrra, andmaks kõigile soovijatele võimaluse oma investeering ikkagi ära vormistada.

Pärnus tegutsev mänguettevõte Gamecani on noore sariettevõtja Marten Palu teine firma – ta asutas viis aastat tagasi tänaseks Pärnu ühe edukama tantsukooli Black & Brownie. Marten on suutnud mänguettevõtet üle aasta tasuta arendada ja seda on koos temaga teinud veel 30 inimest Inglismaalt, Ameerika Ühendriikidest, Taanist, Saksamaalt, Türgist, Indiast, Iraanist, Leedust, Rumeeniast, Iirimaalt, Itaaliast, Ukrainast, Poolast ja Filipiinidelt.

Kampaania ongi juba edukas, sest minimaalne investeeringusoov on 163% üle märgitud ja 43 investorit on oma panuse andnud. Kuid võtsime lisaks Brexitile arvesse ka eelmisel nädalal kogu Põhja-Euroopat vallanud jaanipuhkuse, mis viis osa investorite jaoks kampaania fookusest välja ning otsustasime erakorraliselt kampaaniat nädala võrra pikendada, andmaks kõigile soovijatele võimaluse oma investeering ikkagi ära vormistada.

Fundwise’i kaudu kogutava investeeringu abil soovib Gamecan valmis ehitada Overstepi prototüübi ja sügisel alustada edasiseks tegevuseks vajamineva raha kogumist Kickstarteris, mis on globaalne annetuspõhine ühisrahastusplatvorm. “Kui raha kaasamine Kickstarteris peaks minema edukalt, on meil juba olemas anonüümse investori garantiikiri 500 000 eurole, mille tema käest kohe saame,” selgitas Palu.

Gamecan teeb koostööd ka Microsoftiga, mis soovib mängu valmimise järel selle oma Xboxi konsoolile panna, andes pärnaka meeskonnale vastutasuks Microsofti töövahendeid ja tarkvara, mis muudab mängu arendamise kolm kuni neli korda kiiremaks.

Ettevõtja ja Pärnu linnavolikogu esimees Andrei Korobeinik nimetas Overstepi väga ambitsioonikaks videomängu projektiks, mis on juba tänaseks saavutanud palju. “Neil on turule tulekuks tehtud kokkulepped kirjastajatega, mis alustava firma jaoks on tavaliselt võimatu,” rääkis Korobeinik, ning tunnistas, et tal on väga hea meel, et projekti juhitakse just Pärnust.

Korobeinik lisas, et Gamecani videomängu kallal töötavad selle valdkonna tipptegijad ning ta loodab, et Gamecan saavutab edu ja saab olema eeskujuks teistele IT-firmadele, kes võiksid lähiaastatel Pärnusse jõuda.

Kevadel valiti Gamecan Eesti idufirmade ideekonkursil Prototron 207 ettevõtte hulgast kümne parema sekka.

Investeerida saab siin https://fundwise.me/et/pitch/overstep

Kui soovid rohkem infot, jäta kontaktandmed siia:

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.
ļæ½ripļæ½ev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
30. June 2016, 14:11
Otsi:

Ava täpsem otsing