Esmaspäev 5. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Reklaamituru kasv jätkub

09. märts 1998, 00:00

Balti Meediateabe ASi juhataja Margo Veskimägi ütles, et reklaamituru maht kasvas eelmisel aastal tegelikes hindades 43 protsendi võrra. Eestis investeerisid firmad reklaami 1997. aastal kokku keskmiselt 400 krooni ühe elaniku kohta, mis on kümneid kordi väiksem võrreldes arenenud riikidega.

Neljandat aastat järjest oli suurim reklaamija Eesti turul Procter & Gamble, järgnesid Unilever, Philip Morris ja Wrigley's. Mitu aastat teisel kohal olnud Dandy langes viiendaks ja uus tegija esikuuikus on Ritabell.

Enim reklaamitud tooteliigid eelmisel aastal olid sigaretid, järgnesid tööpakkumised, sõiduautod ja laiatarbekaubad. Üks põhjus, miks sigaretid tõusid mullu enimreklaamitud tooteliigiks, oli tänavu jõustunud reklaamiseadus, mis piiras otsese sigaretireklaami.

Võrreldes 1996. aastaga langes enim raadio turuosa (üle 2 protsendi) ja kasvas ajalehtede turuosa (1,4 protsenti). Televisioon säilitas oma turuosa kümnendikulise täpsusega.

Käesolevaks aastaks ennustab Balti Meediateabe AS reklaamituru kasvu kuni 35 protsenti, kusjuures jätkub raadio allakäik ja televisiooni ning kuukirjade tõus. Ajalehtede turuosa peaks jääma samale tasemele.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
28. November 2011, 18:15
Otsi:

Ava täpsem otsing