Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Ühinenud Meiereide 3miljoniline kampaania

    Teised piimatööstused peavad seda märgiks, et seni ekspordile orienteerunud Ühinenud Meiereid tahab koduturul oma positsioone tugevdada.
    Seoses ühise kaubamärgi kasutuselevõtuga selgineb kontserni toodete nomenklatuur -- praeguse 300 eri märgiga toote asemel jääb turule 160 Meieri kaubamärgiga toodet, ütles Ühinenud Meiereide juhatuse esimees Aivar Pärgmäe uudisteagentuurile BNS.
    Lõplikult kaob Mulgi Meieri, Paide ja Põlva kombinaatide kaubamärk turult umbes aasta jooksul, kui kõik vanad pakendid otsa saavad, rääkis Pärgmäe.
    Lõuna-Eesti piimakombinaate koondav Ühinenud Meiereid teenib 95 protsenti kasumist ekspordist. Kontsern töötleb ligi 40 protsenti Eestis toodetavast piimast.
    Kuna praegu on kõikidel piimatööstustel ekspordiga raskem, püüavad nad ilmselt tugevdada oma seni nõrgemat külge -- müüki koduturul, ütles Tallinna piimatööstuse juhatuse liige Mait Nilson. «Nende korraldatav kampaania on kallis ja see on tingitud tugevast konkurentsist piimandusturul,» lisas ta. Tere piima turuletoomise kampaania maksis Nilsoni sõnul umbes kaks miljonit krooni.
    Nilsoni sõnul suurendab Ühinenud Meiereide tugev kampaania ilmselt ka teiste piimatööstuste müüki.
    Kampaania korraldaja reklaamiagentuuri Vatson & Vatson tegevdirektori Rain Teimanni sõnul on reklaamile kulutatav summa suur. «Kohalikul kapitalil põhinevad firmad nii suurelt tavaliselt ette ei võta,» lisas ta.
    Uue kaubamärgi alla koondatakse kõik Ühinenud Meiereide tütarettevõtetes senini toodetud kaubamärgid. Ühinenud Meiereide kontserni kuulub Mulgi Meier, Pärnu Topmilk, Paide ja Põlva piimakombinaadid, lisaks juhib ja kontrollib kontsern tootmist Tartu kombinaadis. Kontserni eelmise aasta käive oli 2,05 miljardit, millest siseturg moodustas 400 miljonit krooni.
    Ühinenud Meiereide 1997. aasta konsolideerimata puhaskasum oli auditeerimata andmeil 39,4 mln krooni. Ettevõtte käive oli mullu pisut üle 2 mld krooni, mis ületas 1,7 mld kroonise prognoosi 300 mln krooniga.
    Tänavu loodab kontsern saada 1,8 miljardit krooni käivet ja teenida 28 miljoni kroonise konsolideerimata kasumi.
  • Hetkel kuum
Paul Künnap: Soome ja Rootsi võidujooks terase pärast annab Eestile õppetunde
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Alphabeti head tulemused tekitasid järelturul ralli
Analüütikute prognoose ületanud Alphabeti majandustulemused kergitasid järelturul Google’i emafirma aktsiat üle tosina protsendi.
Analüütikute prognoose ületanud Alphabeti majandustulemused kergitasid järelturul Google’i emafirma aktsiat üle tosina protsendi.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Teabevara on nagu ülikool
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Swedbank kaotas kasumit vähem kui SEB
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Robotit arendav Eesti idufirma kaasas 1,5 miljonit eurot
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.