Esmaspäev 5. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Reklaami-brief'i alusel suhtleb klient reklaamibürooga

20. oktoober 1998, 00:00

Reklaami-brief (advertising brief) on kokkuvõte olulisest informatsioonist ettevõtte ja toodete kohta, mille alusel toimub kliendi koostöö reklaamiagentuuriga.

Reklaami-brief on kindla struktuuriga dokumenteeritav suhtlusvorm, infovahetus kliendi ja reklaamibüroo vahel.

Reklaami-brief'i eesmärgid on esitada selge seisukoht ettevõtte vajaduste ja turunduseesmärkide kohta, tagada oluline info reklaamiagentuurile ettepaneku koostamiseks ja võimaldada edaspidi reklaamiagentuuri ettepanekuid püstitatud eesmärkidega võrrelda.

  • üldine kokkuvõte turust, ettevõttest, kaubamärgist/toodetest (areng, suundumused);
  • turunduseesmärgid;
  • spetsiifilised reklaamieesmärgid;
  • sihtgrupp;
  • kaubamärgi/toote üldiseloomustus;
  • soovitav sihtgrupi reageering (suhtumine);
  • kaubamärgi/toote maine komponendid;
  • soovitused tellijalt (kogemused, mis võivad kasulikud olla agentuurile).
  • Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
    06. December 2011, 19:34
    Otsi:

    Ava täpsem otsing