Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Telereklaamiturule operatiivsem info

    Järgmise kuu televaatajate arvu saab Eestis prognoosida, toetudes peamiselt BMFi päeviku-
    uuringule, mis laekub iga kuu 22.--24. kuupäeval. Näiteks jaanuari plaanid tehakse detsembris novembri andmete põhjal.
    Lätis aga paigaldas BMF Gallup Media tänavu detsembri alguses 250 televiisorile telemõõdiku, mille abil saab erinevalt päeviku-uuringutest värskeid andmeid programmide vaadatavuse kohta. Süsteem hakkab tööle juba selle aasta lõpus, võimaldades kasvõi järgmisel päeval teada saada eelmisel õhtul eetris olnud programmi menu.
    Peale lihtsa uuringu on tegemist meediavaluutaga (media currency), mille põhjal ostetakse ja müüakse reklaami. Seni ei olnud Eesti turul piisavalt raha telemõõdikute süsteemi investeerimiseks. Nüüd aga võivad Mediapooli tegevdirektori Raigo Piibari arvates meediaagentuurid või mõni telekanal BMFi ennetades initsiatiivi enda peale võtta.
    Raha on tulnud, sest aasta tagasi sõlmitud ETV ja erakanalite vahelise lepingu tulemusena on kommertskanalid tõstnud reklaami hinda 2,5 korda. Järgmisel aastal on plaanis seda veel 50% suurendada.
    BMF plaanib Eestis telemõõdikute projekti investeerida 1999. aasta teisel poolel, enne võetakse ette Leedu turg.
    TV3 reklaamiaega müüva firma Airtime direktori Antero Laanela sõnul saaks telemõõdikute kasutamisel telekava operatiivsemalt koostada ning programmiga oleks võimalik rohkem tööd teha. Värskete andmete omanik on erinevalt ühe-kahe kuu vanuse teabe valdajast ka usaldusväärsem reklaami eetriaja müüja.
    BMF Gallup Media juhatuse esimehe Margo Veskimägi väitel on telemõõdikute paigaldamise alginvesteering üle 3 mln krooni ning lisainvesteeringutele ja süsteemi töös hoidmiseks kuluks veel miljoneid kroone. Projekti tasuvusaeg on aga 3--5 aastat.
    «Eesti puhul on üks ebakindluse tegur näiteks telelitsentside lõppemine, samuti ebaselgus ETV ja kommertskanalite vahelise reklaamilepingu osas,» selgitab Margo Veskimägi Eesti mahajäämust teistest Baltimaadest.
  • Hetkel kuum
Paul Künnap: Soome ja Rootsi võidujooks terase pärast annab Eestile õppetunde
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Alphabeti head tulemused tekitasid järelturul ralli
Analüütikute prognoose ületanud Alphabeti majandustulemused kergitasid järelturul Google’i emafirma aktsiat üle tosina protsendi.
Analüütikute prognoose ületanud Alphabeti majandustulemused kergitasid järelturul Google’i emafirma aktsiat üle tosina protsendi.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Teabevara on nagu ülikool
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Swedbank kaotas kasumit vähem kui SEB
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Robotit arendav Eesti idufirma kaasas 1,5 miljonit eurot
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.