Vihatud reklaam kaob

DI 15. detsember 1998, 00:00

Firma on enesele lõpuks aru andnud, et Pampersi mähkmete, Always'i hügieenisidemete ning Arieli pesupulbri reklaamklipid on Põhjalas ühed kõige enam vihatud reklaamid.

«Usun, et paljud meie kaubamärgid oleksid leidnud soojemat vastuvõttu, kui oleksime Põhjalas kasutanud teist liiki reklaami,» ütles P&G kontserni juht John Pepper.

Skandinaavia tarbija on haritud ja skeptiline ega armasta puust ette tehtud lahendusi. Seepärast kavatseb P&G suurendada klippide informatiivsust ning kujutada neis edaspidi inimesi, kellega tarbijail on end kerge samastada.

Samas on maailma suurimal reklaamiandjal rida reklaame, mis on leidnud Skandinaavias väga head vastuvõttu -- Vicksi köhakommid, Clearasili nahahooldusvahendid ja Pringles'i kartulikrõpsud.

Nüüd tahab P&G Skandinaavias avada USA ja Suurbritannia kõrval oma kolmanda ideekeskuse, kuhu koondatakse kõik alates tootearendusest kuni uute reklaamide ning internetimüügi katsetusteni välja.

P&G turustab oma tooteid 140 riigis, kulutades turustusele igal aastal ligi 20% käibest. Mullu ulatus firma käive 37,5 mld dollarile.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

    Vaata kogu kava
    Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
    06. December 2011, 19:34
    Otsi:

    Ava täpsem otsing