Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
PVC-põrandakatete müük jäi mullu stabiilseks
PVC-põrandakatete müüjad peavad möödunud aasta müügitulemust üsna heaks, kuid 1999. aastaga võrreldes erilist tõusu ei toimunud.
Siiski on PVC-põrandakatete müüjad ühel meelel, et rohkem on hakatud hindama kvaliteeti ? odavuse asemel.
Arpeks Kaubanduse ASi müügijuhi abi Kai Kippasto nentis, et kuigi PVC-katete müük jäi möödunud aastal samale tasemele kui 1999. a, on märgata üldkasutatavate PVC-põrandakatete müügi kasvu. ?See pole seotud mitte suuremate projektidega, vaid asjaoluga, et kliendid on teadlikumaks muutunud ning soovivad kvaliteetsemat materjali ka koju,? märkis Kippasto.
Nii Upofloor Eesti kui Arpeks Kaubanduse esindajad nentisid, et PVCga võistles möödunud aastal edukalt naturaal- ja laminaatparkett, mida PVCst rohkemgi osteti. Upofloor Eesti OÜ müügijuht Aivar Unga sõnas, et kui 1999. aasta oli hea PVC-müügi aasta, siis 2000 oli väga hea parketiaasta.
Kõige rohkem eluruumide PVC-katteid müünud ASi Lincona Konsult reklaamijuht Marge Viirg arvab, et möödunudaastased ostueelistused võib üldistades kaheks jagada. Esimene grupp valis kergesti hooldatava ja väikeste hoolduskuludega vinüülkatte ning teiste ostueelistus langes meeldima hakanud eksklusiivsema välimusega põrandakattele. Viimane on ka kallim.
Ka Urve Iher ASist Auma Expo leidis, et inimesed on hakanud aru saama, et kogu põrandasse tehtavast investeeringust moodustab suurema osa hilisem põrandate hooldus. ?Õigesti valitud põrandakatte hoolduskulud on madalamad ning mõnekümneprotsendine hinnavahe ostuhetkel tasub end ära juba aasta-paariga,? leiab Iher.
Käesolevaks aastaks ennustavad PVC-põrandakatete müüjad üksmeelselt müügi kasvu.