Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Tehnoloogiarubriik koondab IT-teemad
Tänasest ilmub Äripäevas uus rubriik Tehnoloogia, mis ühendab senised rubriigid side ja kontoritehnika ning kodubüroo, kuid kajastab ka uusi teemasid.
Uue rubriigi eesmärgiks on pakkuda infot, kuidas infotehnoloogia abil oma tööd nii büroos kui väljaspool seda paremini korraldada. Tehnoloogiarubriigis kirjutame palju eri firmade kogemustest side- ja IT-lahenduste osas, seda lähtuvalt enamasti väikeste ja keskmise suurusega firmade vajadustest ja võimalustest. Kuid tutvustame ka uudseid ja efektiivseid lahendusi, mida on kasutusele võtnud suuremad ettevõtted.
Alati on lugejate tähelepanu köitnud uudistooted ja uudsed teenused. Tehnoloogiarubriik keskendub toodete tutvustamisele läbi nende kasutajate. See loob võimalused uue tehnika eeliste ja puuduste paremaks mõistmiseks ka neile, kes ei ole ise veel seda kasutusele võtnud.
Nagu teistest Äripäeva rubriikidest, leiab ka tehnoloogiakülgedelt hulganisti praktilisi soovitusi, kuidas sidevahendeid ja kontoritehnikat tulemuslikumalt ja soodsamalt rakendada.
Samuti jätkab rubriik tehnoloogia suundumuste kirjeldamist, tutvustades uusi trende, mis juba lähiajal võivad jõuda igapäevasesse kasutusse. Nii võib selle aasta märksõnaks pidada IT-teenuste sisseostmist sellele spetsialiseerunud firmadest (inglise keeles outsourcing).
Tehnoloogiarubriigist leiab ka Eesti müüdavate mobiiltelefonide turuülevaateid ja müügitabeleid. Oma koha leiavad igal neljapäeval ilmuvas rubriigis ka debatid ja spetsialistide ning kasutajate arvamusavaldused tehnika ja lahenduste üle.
Kui senine siderubriik oli Äripäevas üks vanemaid, ilmudes juba üle viie aasta, siis kodubüroo teema sai aktuaalseks selle aasta alguses, mil Äripäev ühe esimese firmana Eestis saatis osa inimestest kontorist koju tööd tegema. Kodukontorisse üleminekul tekkinud tehnilisi ja tööalaseid küsimusi kajastasime seni kaks korda kuus ilmunud erirubriigiga Kodubüroo. Uues rubriigis kirjutame lisaks Äripäeva kodubüroo projekti jälgimisele ka teistest Eesti firmadest, kes on otsustanud sellise töövormi kasuks.