Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Eesti Telefoni kõneeristus kättesaadav internetist
Eesti Telefon avas 17. septembril internetipõhise turvalise juurdepääsu Eesti Telefoni võrgusiseste kõnede väljavõtetele ehk eristustele, interneti-põhisele kõnede eristusele omab Atlase teenustekaardi vahendusel ligipääsu vaid erakliendist telefoniomanik.
Atlase teenustekaardi omanikud näevad internetis kõiki nende poolt tehtud kõnesid koos valitud telefoninumbriga sõltumata sellest, kas helistati mobiiltelefonile, välismaale, teise linna Eestis või naaberkorterisse. Kõnede eristusel on esitatud kõne toimumisaeg, valitud telefoninumber ja kõne maksumus. Nähtaval on viimase kolme kuu kõneeristused. Eelmise kuu eristused on näha alates järgneva kuu 7. kuupäevast. Lisaks kõne- ja teenusteeristusele saab Atlase teenuskaardiga tellida et kõneboonuseid ja maksta veebipõhiselt internetitelefoniga Netifon tehtud kõnede eest.
Atlase teenustekaart on sarnane internetipanganduses kasutatavate paroolkaartidega ja võimaldab kasutada internetikeskkonnas teenuseid, mille eeltingimuseks on võimalus klienti üheselt tuvastada ja tagada sellega kasutaja jaoks turvalisus. Pakutavate teenuste kasutamiseks peab kasutaja sisenema teenustekaardi keskkonda kas Atlase koduleheküljelt või Hoti kommunikatsioonikeskusest
www.hot.ee . Teenustekaarti saab tasuta vormistada ka Eesti Telefoni teenuseid müüvates Hallo! esindustes.
Autor: ÄP