Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kas pruugitud autode toomine Euroopast lõppeb?

    Väheneb kindlasti, sest Eestist ostetud 2.?3. ringi autod hakkavad võimust võtma ja nende teeninduse ajalugu jms on lihtsamalt tuvastatav. Samas ma ei usu, et Saksamaalt pruugitud autode toomine täielikult ära kaob. Usun, et sellel turul jäävad domineerima uuemad, 1?3 aastat vanad kõrgema klassi autod, päris vanu ei ole otstarbekas tuua juba aktsiisimaksu pärast. Ma usun, et pruugitud autode äri koondub suurematesse firmadesse ja firmaesindustesse ja see on kasulik eeskätt kliendile. Suured firmad ei saa endale lubada mingeid suuri apsakaid ja inimestele teab mis romusid kaela määrida. Nad rikuvad sellega oma maine ja oma äri. Esindustes on juba üha rohkem müügil ka odavamaid autosid, mida varem sai ainult turult. Hinnad algavad juba 50 000?60 000 juurest, keskmiselt jäävad nad 100 000 ja 200 000 vahele. Ja nagu näha, üha enam inimesi on hakanud esindustes pruugitud autosid vaatamas käima. Meie pruugitud autode müügiplats on kohe minu töökabineti akna all ja mida aeg edasi, seda elavamaks on seal liikumine muutunud.
    Ma ei arva, et see lõppeb. Saksamaal kukuvad autode hinnad kiiremini ja pruugitud autod on seal odavamad kui meil. Paljuski tuleneb see sellest, et liisingulepingut sõlmides tehakse kliendi huvides kõik, et kuumakse oleks väiksem ning jäetakse jääkväärtus kõrgeks. Ja kui siis klient vahetab liisingperioodi lõppedes selle auto uue vastu, on see auto kallim kui Saksamaalt toodud samaväärne auto.
    Ma ei usu ka, et vanemate ja odavamate autode toomine täielikult lõppeb, sest Saksa autodel on mitmeid eeliseid. Esiteks on sakslastel rohkem raha käia pidevalt teeninduses, ehk need autod on tehniliselt paremas korras. Sealsed teed on paremad ning kui panna kõrvuti näiteks 10 aastat vanad autod, millest üks on olnud Saksamaal ühe omaniku käes ja teine Eestis, siis pole kahtlustki, kumb auto on paremas seisukorras.
    Tõsi ta on, et üksiküritajaid on jäänud vähemaks, sest nii meie, BRC kui teised suuremad automüüjad on turul piisavalt tugevalt kanda kinnitanud, kuid näiteks tellimuse peale autosid toovaid ettevõtteid tegutseb endiselt ja ma arvan, et neil on kliente ka tulevikus.
  • Hetkel kuum
Paul Künnap: Soome ja Rootsi võidujooks terase pärast annab Eestile õppetunde
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Inteli aktsia odavnes pärast nõrga prognoosi avaldamist
Tehnoloogiaettevõte Intel avaldas neljapäeval selle aasta esimese kvartali tulemused, mis ületas Wall Streeti ootuseid aktsiakasumi puhul, kuid müügitulu jäi eeldatust väiksemaks.
Tehnoloogiaettevõte Intel avaldas neljapäeval selle aasta esimese kvartali tulemused, mis ületas Wall Streeti ootuseid aktsiakasumi puhul, kuid müügitulu jäi eeldatust väiksemaks.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Teabevara on nagu ülikool
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Uuring: Eesti ettevõtja muretseb ellujäämise pärast rohkem kui lätlane või leedukas
Eesti ettevõtted elavad endiselt Balti riikide suurima sisemajanduse koguprodukti languse meeleolus ja on majanduse aeglustumise kontekstis ellujäämisotsuste pärast rohkem mures kui naaberriigid, selgub SEB uuringust.
Eesti ettevõtted elavad endiselt Balti riikide suurima sisemajanduse koguprodukti languse meeleolus ja on majanduse aeglustumise kontekstis ellujäämisotsuste pärast rohkem mures kui naaberriigid, selgub SEB uuringust.
Bolti president: ametnikele valmis eelnõude saatmine on normaalne Bolt pelgab ärimudeli suurt muutust
Ametnike jaoks eelnõude valmis kirjutamises pole midagi erakordset, ametnikke tulebki aidata, ütleb intervjuus Bolti president Jevgeni Kabanov, kelle töö on muu hulgas lobistamine Eestis ja Euroopas.
Ametnike jaoks eelnõude valmis kirjutamises pole midagi erakordset, ametnikke tulebki aidata, ütleb intervjuus Bolti president Jevgeni Kabanov, kelle töö on muu hulgas lobistamine Eestis ja Euroopas.