Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kallimad PVCkatted hakkavad kaubaks minema
Võrreldes eelmise aasta III kvartaliga on kõigil ühiskondlikesse ruumidesse PVCkatteid müüvatel firmadel müüginäitajad tõusnud, eluruumide katete osas on väike langus toimunud ASil Fanaal. Kõik küsitletud müüjad aga nentisid, et võrreldes tänavuse II kvartaliga on kasv olnud hea.
Vadim Apuhtin OÜst Kuldvillak rõõmustas, et tänavuse aastaga võib juba nüüd rahule jääda, sest kolme kvartali müügitulemused kokku on paremad kui terve eelmise aasta näitajad.
ASi Auma Expo direktor Arvi Mägin sõnas, et võrreldes 2000. aasta III kvartaliga kasvas müük ruutmeetrites vaid 15, kuid rahaliselt 30, mis näitab kvaliteetsete põrandakatete eelistamise kasvu jätkumist.
Auma Expo avas mõni kuu tagasi uue Põrandamaailma. Arvi Mägin mainis, et on märgata, et ka väikeste projektide puhul külastavad kliendid järjest rohkem koos arhitektiga poodi, et lõplik ostuotsus teha.
ASi Fanaal tootejuht Margus Amor nentis, et inimeste ostueelistused liiguvad järjest enam naturaalsema põrandakatte (naturaalne parkett) poole või vähemalt naturaalsema väljanägemisega PVC-katete suunas. Näiteks puidu- ja parketiimitatsiooniga PVCkatteid ostetakse hea meelega.
Margus Amori sõnu klientide eelistusest naturaalsete katete osas kinnitab ka Lincona Konsulti reklaamijuht Marge Viirg. Tema sõnul on sisekujundajate selleaastane lemmik Bolon-kate, mi on välimuselt nagu sisalvaip, kuid tegelikult kergesti hooldatav ja kulumiskindel vinüülkate. ?Seni on Bolonit paigaldatud enamasti kaupluste ja kohvikute põrandale, aga oma atraktiivsete mustritega leiab ta kindlasti varsti tee ka kodude interjööri,? usub Viirg.
Elastsete silepõrandakatete müük 2001. aasta III kvartalis