Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Uus Audi A6 astus suure sammu luksusauto suunas
Uue Audi A6 esiosa on saanud võimsa radiaatorivõre, meenutades mõneti Audi luksusmudelit A8, tagaosa ilmestavad kitsad tagatuled nagu Nuvolaril. Uus A6 astub suure sammu lähemale luksusklassile ja see ei väljendu üksnes auto disainis ja materjalivalikus, vaid ka otsestes mõõtmetes. Näiteks on uus A6 eelmisest mudelist 12 cm pikem ning luksusautodele omasest maagilisest viie meetri piirist jääb puudu vaid 8 sentimeetrit. Laiuse poolest on ta aga võrreldav suisa S-klassi Mercedesega.
Mootorivalikus on kolm bensiini- ja kaks diiselmootorit, tipmine versioon on 2002. aasta lõpus Audi S4ga debüteerinud 4,2-liitrine V8, millel võimsust 335 hj. 3,2-liitrine kuuesilindriline FSI ja 2,4 V6 on aga täiesti uued mootorid nagu ka kolmeliitrine kuuesilindriline diiselmootor. Mootorivaliku nõrgim, palju kiitvaid hinnanguid pälvinud 2-liitrine turbodiisel on tuttav juba Audi ja VW varasemast mudelivalikust.
Nii 4,2 V8 kui ka 3,0 TDi on nelikveolised, samuti saab tellida neljarattavedu mudelile 3,2 FSI. Eestisse peaks uus A6 jõudma juba mais-juunis.