Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Teenindustase paneb asjad paika
Minu juurde tuli ühe autofirma klient, kes tahtis, oh imet, jagada ajakirjanikuga rõõmu, mitte muret. Tema kehtiva garantiiga auto oli ühel nädalavahetusel üles öelnud ning sovetliku karastuse saanud kodanik hakkas automaatselt helistama sõpradele-tuttavatele, kes auto kodu ette veaks, et siis esmaspäeval temaga teenindusega maid jagama minna. Viimasel hetkel meenus talle auto ostmisel kaasa antud kaardike, kus kirjas telefoninumber juhuks, kui autoga peaks midagi juhtuma. Suureks üllatuseks oli pärast sinna helistamist poole tunni pärast kohal puksiir, mis auto ? loomulikult tasuta ? teenindusse viis ning vaevu oli hädaline saanud koduuksest sisse, kui juba helistati esindusest ja teatati, et auto on korras, võite järele tulla. Ja seda keset nädalavahetust. ?Ma olin tõelises hämmingus! Kas tõesti tänapäeval käivadki need asjad nii lihtsalt,? oli inimene siiralt imestunud ja vandus, et ka järgmise auto ostab ta kindlasti just sellest firmast.
Jah, just sellised hetked saavadki määravaks, millise automargi kasuks otsustatakse. Inimene, kellel on esindusega üks halb kogemus, ei pruugi veel marki vahetada, aga kui neid koguneb kaks-kolm? Müügisalong võib olla nii uhke kui tahes, aga kui autoomanik ei tunne end seal hästi, on väheusutav, et ta rohkem sama marki autot ostab.