Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    SMS sobib paljude firmade tegevusse

    SMS-lahendusi saab kasutada pea kõigis valdkondades: teeninduses, ettevõtte sisekommunikatsioonis, logistikas, panganduses, kinnitab SMS-teenuseid pakkuva ADM Communicationsi juht Erki Peinar. Tehnilised võimalused on tema sõnul pea piiramatud, seetõttu luuakse üldjuhul SMS-ärilahendused n-ö rätsepatööna, arvestades kliendi soove ja vajadusi. Erandiks on grupisõnumite saatmise töövahendid: ADMi Sender, Mobi sõnumisaatja jms.
    Peinar soovitab ettevõtte SMS-lahenduse vajaduse analüüsimiseks vastata kolmele küsimusele: milline osa ettevõtte töös olulisest infost on sihtgrupi jaoks ajakriitiline, kas SMS on mugavam kui muud ajakriitilise info edastamise variandid ja kuidas saada sihtgrupi nõusolek SMSi kasutamiseks. Kui ajakriitilist infot on kõige mugavam vahetada SMSi teel ja teil on sihtgrupi nõusolek, võib öelda, et ettevõttes on olemas vajadus SMSil baseeruva ärilahenduse järele, selgitab ta.
    Mõne vajaduse rahuldamiseks piisab grupisõnumite saatmise töövahendist, mida on turul mitmeid. Enamasti on vaja aga rohkemat: siduda SMSid ettevõttes kasutatava infosüsteemiga või seada saatmisele-saamisele firma äriloogikast tulenevad tingimused. Selle vajaduse lahendavad eritellimusel SMS-lahendused. ?Loogika on sama nagu infosüsteemide puhul: on olemas valmiskujul standardlahendused, mis katavad lihtsamad vajadused. Eritingimuste puhul on vaja standardlahendusi kohandada või luua nullist uus süsteem,? kinnitab Peinar.
    Kaubamärki Promoline kasutava OÜ Condeo juhatuse liikme Kristjan Kaleviste sõnul kasutavad nemad SMS-lahendusi oma klientide kampaaniates. SMS pakub võimalusi teatud kommunikatsiooniprotsesside kiiremaks, lihtsamaks ja lihtsamini mõõdetavaks viimisel, mille näiteks toob Kaleviste kliendipoolse tagasiside andmise. ?Tavaliselt saab väljatöötamise protsess alguse kampaania püstitusest, mille alusel töötame välja müügitoetuskampaania ehk tegevuse ning seda toetavad materjalid, sealhulgas SMS-lahendused,? räägib ta. Konkreetne SMSide kasutamine sõltub Kaleviste ütlusel eesmärgi püstitusest, lahenduse ideest (teostajapoolne, koostöös kliendiga välja töötatav, või kliendipoolne) ning rakendustest. Nagu muude turundusprotsesside puhul, on ka siin oma osa eristumisel ? kuidas teha protsesse või lahendusi eristuvalt, lisab ta.
    Siiani on Promoline kasutanud SMSi põhiliselt suunal tarbijalt tellijale, teistpidi kommunikatsiooni olemasoluks peab olema tellijal ehk sõnumi edastajal tarbija nõusolekutega andmebaas klientide mobiilinumbritega. Tüüpilised protsessid ja lahendused, kus Promoline on lühisõnumeid kasutanud, on loosimised ja lisaväärtuse kampaaniad. SMS asendab siin muul viisil (kiri, e-post, veebileht) registreerimist. Lühisõnumi eeliseks on lihtsus ja kiirus. Loosimisel antakse igale näiteks kümnendale SMSi saatvale tarbijale mingi garanteeritud lisaväärtus. Lühisõnumeid saab Kaleviste sõnul kasutada ka konverentsidel tagasiside saamiseks ja lojaalse tarbija kampaaniates ning müügivõistlustes.
    Ühe lahenduse väljatöötamine koos idee, protsesside ja tehniliste rakendustega (sh testimisega) kestab tema sõnul kaks nädalat kuni kolm kuud. Sõltub lahenduse keerukusest ja uudsusest, lisab ta.
    SMS-lahendusi kaaludes tuleb Erki Peinari väitel teada, et SMSi saatmiseks peab olema saaja nõusolek, saaja peab sõnumist lugema välja, kes selle saatis, saajal peab olema lihtsalt ja tasuta võimalik sõnumi saamisest loobuda. Peatselt peaks need tingimused jõustuma seadusena, lisab ta.
  • Hetkel kuum
Paul Künnap: Soome ja Rootsi võidujooks terase pärast annab Eestile õppetunde
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Alphabeti head tulemused tekitasid järelturul ralli
Analüütikute prognoose ületanud Alphabeti majandustulemused kergitasid järelturul Google’i emafirma aktsiat üle tosina protsendi.
Analüütikute prognoose ületanud Alphabeti majandustulemused kergitasid järelturul Google’i emafirma aktsiat üle tosina protsendi.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Teabevara on nagu ülikool
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Majandusminister: Bolti president siin eksib, eelnõud kirjutavad ikka ametnikud
Platvormitöö direktiivi ja Bolti lobistamisega seoses näeb majandus- ja infotehnoloogiaminister Tiit Riisalo, et ettevõtete eest seismine ongi avalik huvi ja ministeerium on toiminud õigesti.
Platvormitöö direktiivi ja Bolti lobistamisega seoses näeb majandus- ja infotehnoloogiaminister Tiit Riisalo, et ettevõtete eest seismine ongi avalik huvi ja ministeerium on toiminud õigesti.
Euroopa gaasikauplejad muretsevad juba järgmise talve pärast
Gaasituru kauplejad on pärast 2022. aasta hinnatippu taas läinud murelikumaks, vahendab Bloomberg.
Gaasituru kauplejad on pärast 2022. aasta hinnatippu taas läinud murelikumaks, vahendab Bloomberg.