Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kataloogireklaamist loobutakse kõige kergemini

    TNS Emori poolt detsembris 500 tippreklaamija seas läbi viidud uuringust ?Turundusplaan 2004? selgus, et ettevõtjad hindavad kataloogireklaami kõikidest reklaamikanalitest kõige madalama kasuga kanaliks. Seetõttu on kataloogireklaam kõige väiksemate väljavaadetega ning esimene kanal, millest loobutakse.
    Kataloogireklaamist loobub 20% vastanutest, kusjuures 56% vastanutest pole kunagi kasutanud kataloogireklaami ega kavatse seda ka tulevikus teha.
    E-Betoonelemendi turundusdirektori Liivo Leismanni sõnul on E-Betoonelement täielikult loobunud ettevõtte andmete reklaamimisest telefonikataloogides. Põhjuseks on selle turu korrastamatus ja ka Leismanni enda kogemus, et lihtsam on helistada mõnele infoliini numbrile või otsida internetist.
    Leismanni sõnul pakutakse neile tihti reklaamimisvõimalust ettepanekuga: seda loevad kõik ehitajad või ehitusega seotud inimesed. ?Kindlasti see ka nii on, aga enamasti tähendab see ikkagi peamiselt korteri renoveerimise või sisustamisega tegelevat lugejat, heal juhul eramuehitajat. Meie jaoks jääb see siiski väga umbmääraseks, mistõttu sellise suunitlusega väljaannetest oleme loobunud,? nentis Leismann.
    Ka ASi Kalev turundusjuhi Alar Pingi sõnul on Kalevi kommivabrik viimastel aegadel ettevõtte reklaamitegevuses vähenenud infokataloogide ja -telefonide osakaal reklaamikanalina. Muude traditsiooniliste kanalite vallas suuri muudatusi toimunud pole.
    A. Le Coqi turundusjuhi Katrin Verniku sõnul on ka A. Le Coq järk-järgult vähendanud reklaami hulka telefonikataloogides ja tänaseks sellest üldse loobunud.
    Järkjärgulise vähendamise tingis asjaolu, et turule tekkis väga palju infokatalooge ja muutus mõttetuks kõikidesse reklaami paigutamine, kuna tiraa?id järjest vähenesid.
    Teine ja olulisem loobumise põhjus on Verniku sõnul see, et tänasel päeval külastavad A. Le Coqi müügiesindajad kõiki müügikohti ise ja jätavad uutesse kohtadesse ettevõtte kohta täpse info ja kontaktandmed. ?Samas oleme infot teadlikult pannud suurimasse infotelefoni, kust saab vajadusel infot ettevõtte üldnumbri, tellimiste numbri ja tasuta tellimisnumbri kohta,? rääkis Vernik. Lisades, et nii klientide kui ka lõpptarbijate jaoks on väga põhjalik info üles seatud A. Le Coqi koduleheküljele, kuhu pannakse jooksvalt vajalikku infot või tehakse muudatusi (eelkõige kampaaniate ja toodete osas) väga kiiresti.
    Ofeliale turundust tegev ASi Altia Eesti tegevdirektori Outi Sivéni sõnul on ettevõtte andmete tasuline panemine infokataloogidesse iga aastaga vähenenud. Täna on veel vaid üks kehtiv leping ühe infokataloogiga, kuid seda enam ei pikendata. Telefonikataloogide aeg on möödas ja korralik kodulehekülg täidab sama funktsiooni, on Siven kindel.
    ASi Infoatlas müügidirektor Aire Aeg nendib, et tõesti on katalooge Eestis palju ja on tunda infoteenuse müügis valitsevat segadust. Kuid siiski Infoatlase trükitiraa? ei ole vähenenud. Kuna Infoatlas pakub komplektset infoteenust, mis hõlmab sama hinna sees lisaks Infoatlase telefoniraamatule ka internetikeskkonda ja infotelefoni 1185, siis ei avalda TNS Emori poolt kirjeldatud kataloogidest keeldumise trend meie müügikäibele erilist mõju, lisas Aeg.
    Gerli Soosalu, Eniro Eesti turundusjuht:
    Infomeediaturul on tegijaid palju ja väheteadlikul firmal võib olla raske valida, kelle tootesse oma info paigutada. Kõige peibutavamaks võivad osutuda kummaliselt odavad pakkumised, mis jagavad info levitamise kohta müstilisi lubadusi. Sageli anonüümsete kirjadena saadetud pakkumised või suvaliste kortermajade aadressil registreeritud firmade lubadused võivad osutud pettumuseks. Alati leidub neid, kes püüavad kliendilt pettusega raha kätte saada.
    Kasulik on meeles pidada, et madal hind ei pruugi anda oodatud tulemust. Alati tuleks üle täpsustada, millisesse kanalisse info läheb, millised on tiraa?id, kes on kasutajad ja kui suur hulk neid on. Otsuse tegemisel on kõige mõistlikum lähtuda kontaktihinnast.
    Margo Veskimägi, TNS Emor Balti regiooni arendusjuht:
    Kindlasti ei saa öelda, et kataloogireklaamist täielikult loobutakse, sest ka sellel reklaamikanalil on oma koht ja roll üldises ning integreeritud turunduskommunikatsioonis ning selle osatähtsus sõltub kindlasti iga tegevusala omapärast.
    Emor on aastaid kasutanud kataloogireklaami, kuid ei tee seda kõigis turul pakutavates infokataloogides.
    Nii nagu teised ettevõtted, samuti oleme meie sunnitud tegema valikuid. Oma valikutes oleme tuginenud infokataloogide ja -telefonide kasutajaskonna mitmekliendiuuringutele ning vastavalt tulemustele oleme oma valikuid muutnud. Kõikide pakkumiste vastuvõtmine on priiskamine, sest infokataloogide ja -telefonide kasutajaskonna katvus on märgatav ning seetõttu on võimalik fokusseerida oma eelistusi ning ikkagi saavutada vajalik katvus.
  • Hetkel kuum
Tõnu Mertsina: riigi kommunikatsioon võiks arvestada selle mõju majandusaktiivsusele
Inimeste nõrk kindlustunne pidurdab tarbimise taastumist. Riik võiks oma avalikus kommunikatsioonis riigirahanduse, maksude ja sõjaohu kohta arvestada rohkem selle mõju majandusaktiivsusele, kirjutab Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.
Inimeste nõrk kindlustunne pidurdab tarbimise taastumist. Riik võiks oma avalikus kommunikatsioonis riigirahanduse, maksude ja sõjaohu kohta arvestada rohkem selle mõju majandusaktiivsusele, kirjutab Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.
Müügikuu mai algas USA aktsiaturul langusega
Wall Streeti folklooris soovitatakse aktsiad mais maha müüa; soovitusele kohaselt liikusid USA aktsiaturud mai esimesel kauplemispäeval allapoole.
Wall Streeti folklooris soovitatakse aktsiad mais maha müüa; soovitusele kohaselt liikusid USA aktsiaturud mai esimesel kauplemispäeval allapoole.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mis on edukate juhtide ühine näitaja?
Üks juhtimiskvaliteedi tõstmise meetodeid on oma tavapärasest rutiinist välja astumine ja enda kohta regulaarselt tagasiside küsimine. Selleks, et inimesed julgeksid ausat tagasisidet anda, tuleb luua tugev ja usaldusväärne suhe oma töötajatega. Kuidas seda teha ja miks see nii oluline on?
Üks juhtimiskvaliteedi tõstmise meetodeid on oma tavapärasest rutiinist välja astumine ja enda kohta regulaarselt tagasiside küsimine. Selleks, et inimesed julgeksid ausat tagasisidet anda, tuleb luua tugev ja usaldusväärne suhe oma töötajatega. Kuidas seda teha ja miks see nii oluline on?
"Palun vabastada Eesti vahemikus ....–.... loodusõpetuse tunnist"*
Selle asemel, et spekulatiivses Euroopa Liidu trahvi hirmus end üles kütta, toetume faktidele ja vaidleme kokkulepped paremaks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Selle asemel, et spekulatiivses Euroopa Liidu trahvi hirmus end üles kütta, toetume faktidele ja vaidleme kokkulepped paremaks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Auto|Piloot. Uus Škodiaq on kohal. Kas nüüd tasub vana sissemaksuks anda?
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Piletilevi tegi ajaloo suurima tehingu: ostis enamuse kahes Poola piletimüüjas
Piletilevi ostis kahes Poola piletimüügifirmas enamusosaluse, millega tõuseb sealsel turul suuruselt teiseks piletimüügifirmaks, aga laienemisplaanid sellega veel ei lõpe.
Piletilevi ostis kahes Poola piletimüügifirmas enamusosaluse, millega tõuseb sealsel turul suuruselt teiseks piletimüügifirmaks, aga laienemisplaanid sellega veel ei lõpe.
Prantsuse ettevõte ostab Eesti küberfirma: ootame suurt rahvusvahelist kasvu
Prantsusmaa küberturbe-ettevõtete grupp Neverhack omandas täisosaluse Eestis Cybersi kaubamärgi all tegutsevas Security Software OÜs.
Prantsusmaa küberturbe-ettevõtete grupp Neverhack omandas täisosaluse Eestis Cybersi kaubamärgi all tegutsevas Security Software OÜs.