Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Hummeri võitja igatseb lemmikut tagasi
?Olin aasta aega nagu maailmanaba. Abikaasa nutab seda autot siiamaani taga,? ütles 68aastane Pärnumaal pensionipõlve pidav Kingo, kes võitis eelmise aasta suvel loosi tahtel aastaks ajaks Hummer H2 kasutusõiguse. 20 000 kilomeetrit läbi sõitnud ja bensiinile 32 000 krooni kulutanud mees pidi maasturi kaks nädalat tagasi ära andma. Nüüd ootab masin Premium Motorsi müügisalongis uut omanikku hinnaga 1,1 miljonit krooni.
?Hea auto, kiirendus natuke mõtleb, aga kui läheb, siis ikka mõnuga. Kütust võtab palju, aga see mõnu tasub ennast ära,? iseloomustas Kingo oma lemmikut. ?Nüüd on raske tavalise sõiduautoga harjuda.?
Kingo sõnul tabas teda Hummeri roolis senikogematu tähelepanu ? kõik vaatasid, signaalitasid. Proovida tahtjaid oli palju, kuid ?ma ei andnud kellelegi,? kinnitas ta.
?Kui esimesed korrad sõitma läksin, pidas politsei kohe kinni ja pani puhuma. Lühike mees oli, pidi alkomeetri ulatamiseks kikivarvule tõusma. Ma istusin ju nagu kahekorruselise bussi teisel korrusel,? naeris Kingo.
?See on parim H2, mis praegu Eestis saada on,? silitas HMR Baltic OÜ juhatuse liige Jürgen Vester auto külge. ?Härra Kingo oli uskumatult tubli ja kohusetundlik, käis pidevalt hoolduses ja õlitamas ning hoolitses auto nagu oma lapse eest.?
Premium Motorsi juhatuse liikme Margus Grünbergi sõnul tõi reklaamiagentuuri Tank poolt Saku Õlletehasele mõeldud kampaania ka neile kuhjaga kasu ? Hummeri kaubamärk jõudis sellega paljude eestimaalaste teadvusse.
?See oli meile esimene kogemus tarbijamängus osaleda. Varem pole põhjust olnud ? Hummer on meie lipulaev ning teiste meie poolt müüdavate autode reklaamimisest pole me üldse nii väga huvitatud,? nentis ta. ?Kampaanias auhinnaks olnud auto oli esimene Eestis registreeritud Hummer.?
Seni on Premium Motorsi kaudu uue omaniku leidnud rohkem kui paarkümmend masinat. ?Loobusime lugemast, kui 20 täis sai, kõik ei jää nagunii Eestisse, osa viiakse Venemaale,? selgitas Vester. ?2003. aastal seatud plaanid, kui Hummeri Motorexile tutvustamiseks välja panime, on igatahes täidetud.? Alles esmaspäeval osteti salongist järjekordne erekollane maastur.
Kampaaniaautolt on Rocki õlle reklaamsildid maha võetud ning katsujaid-proovisõitjaid käib iga päev mitu. Konkreetsema ostusooviga on kaks inimest.
?Hummeri puhul on raske mingit keskmist müügiperioodi öelda. Vahel läheb kahe päevaga, teinekord mõtleb ostja pool aastat. Aga on juhtunud, et noor mees astub salongi ja näitab näpuga ? seda autot ma tahan,? rääkis Grünberg.
Eestis on Hummer pigem siiski asfaldiauto, mis omaniku prestii?i näitab. Masina eripära tuleb aga välja küntud põllul kiiresti sõites. ?Siis hakkab vedrustus õigesti tööle ja on tunne, nagu hõljuks põllu kohal,? kirjeldas Grünberg.