Pühapäev 11. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Veebipood vajab järelmaksukalkulaatorit

Rene Mitt 16. november 2004, 00:00

Eesti keskklass hangib ostuotsuse langetamisel palju infot internetist. Veebikauplustel tasub võtta õppust kinnisvara- ja autoportaalidest. Müügi suurendamiseks veebis peaksid IT- ja koduelektroonikapoed lisama veebikauplusele järelmaksukalkulaatori. Mõistlik on paigutada kalkulaator iga toote lehele. See aitab ostjal kergesti jõuda otsuseni, kas tema igakuine eelarve võimaldab toote kuumakset või mitte.

Järelmaks pole ju midagi hirmsat ega häbiväärset. Just järelmaks võimaldab paljudel inimestel soetada endale tavalise televiisori asemele plasma- või LCD-teleri, DVD-mängija asemel kodukino, laserprinteri asemel kontorikombaini, lauaarvuti asemel sülearvuti jne. Veebikauplus saab järelmaksukalkulaatori juurde müüa reklaamipinda järelmaksu pakkuvale liisingufirmale. Iga kuu saab pood esitada bänneri tellijale koos arvega ka raporti, mitu korda järelmaksukalkulaatorit kuu jooksul kasutati. Arve esitatakse vastavalt kalkulaatori kasutamisele möödunud kuu jooksul. Kõik see toimib juba täna Auto24.ee ja City24.ee lehekülgedel, kus mõlemal juhul kalkulaatoreid toetab Ühispank. Järelmaksukalkulaatori on veebikauplusele lisanud mööblikauplus On24.ee.

Krediitkaardiga tasumist interneti vahendusel peetakse endiselt ebaturvaliseks. Internetist ostetud kauba eest tasumise võimalusena on Eestis levinud kohene ülekanne internetipangast. Võime aga oletada, et enamiku krediitkaardikasutajate deebetkontod on tavaliselt sularahast tühjad ja nad kasutavad ostudel just krediitkaarti. Täna ei võimalda internetipank maksta krediitkaardiga. Usun, et sellise võimaluse tekitamine tõstaks märgatavalt veebikaupluste käivet.

Kõik Eesti koduelektroonika kauplusteketid teevad ka igakuist otsepostitust. Järjekordset otsepostitust planeerides tasub leida skeem, mis aitab müüjal toodet kaupluses müüa ja mis oleks kergesti rakendatav e-poes.

Kaupluste juhatajate leida jäävad lahendused, mis kergendavad kuumakse arvutamist nii müüjal kui ka kliendil. Ühe näitena võib siin paigaldada kauplusesse arvuti, millega pääseb ligi panga kodulehel olevale järelmaksukalkulaatorile. Teise võimaliku lahendusena tõstan esile näidiskuumakse lisamise hinnasiltidele. Vajadusel saab kuumakset ostuhetkel iga konkreetse kliendi esimese sissemakse alusel muuta. Eesmärgiks on kuumakse kliendile sobivaks muuta.

Siinjuures peavad müüjad olema motiveeritud järelmaksu müüma. Müüja töö on tutvustada kliendile hetke sooduspakkumisi ja teisi tooteid, aidata valida sobivaim ning seejuures pakkuda erinevaid maksmisviise. Järelmaks on abimees kliendile kallima toote müümisel.q

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
25. November 2011, 09:48
Otsi:

Ava täpsem otsing