Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Bravocomi müüdud kõnekaartide arv pole veel selgunud

    ?Seda küsimust ma natuke kartsin,? kommenteeris müüdud kõnekaartide teemat Bravocomi juht Peep Põldsamm. ?Asi nimelt selles, et meil on kõnekaartide müügipunkte üleriigiliselt üle 600, need aga ei ole reeglina on-line-ühenduses.? Ta lisas, et seetõttu tuleb kuu kohta müügiaruanne alles sellele kuule järgneva kuu alguses. ?Kuna tulime alles paar nädalat tagasi turule, ei ole me veel arusaadavalt ühtegi aruannet müügivõrgust saanud,? märkis Põldsamm.
    Põldsamm ütles, et minimaalselt järgneva poole aasta jooksul ei ole Bravovom enda edukuse kriteeriumiks seadnud mõõta klientide arvu. ?Uue turuletulijana on ka naljakas mõõta kaks nädalat turul olnud ettevõtte ja 7?13 aastat turul olnud ettevõtete vastavaid numbreid,? rääkis ta. ?See oleks sama, kui helistada näiteks Tallinki esimese laeva kaptenile tema esimese reisi ajal Tallinna sadamast väljumisel ja küsida, kui suur te turuosa on.?
    Põldsamm rääkis, et Bravocomil ei ole sama ärimudel kui tänastel võrguoperaatoritel. ?Ja seetõttu ei ole me endale seadnudki eesmärgiks saada EMTks või Radiolinjaks või Tele2ks, sealhulgas ka kliendiarvu mõttes,? lisas ta. ?Kuna soovime endast välja kujundada teenindusliidrit, siis meie tänaseks eesmärgiks on teenindusega seotud protsesside tõrgeteta ja sujuv töölesaamine.?
    Põldsamm ütles, et kui fookuses oleks klientide arv kiiresti üles saada, siis kindlasti toimuks see teeninduskvaliteedi arvel. ?Siis me oleksime tulnud turule ka odavate või lausa tasuta hinnapakettidega ja meie reklaam ja pakkumine oleks olnud suurusjärgu võrra agressiivsem,? märkis ta. ?Tasuta teenusega aga teeninduskvaliteeti ei taga, turul tahame olla pikaajaliselt ning seepärast üritame lühiajaliste eesmärkide nimel pikaajalise strateegia suhtes vigu mitte teha.?
    Põldsammi sõnul plaanib Bravocom oma tulemused klientide arvu, korduvtulu ning teenuse mahunäitajate suhtes teha alles järgmise aasta alguses, seda jooksva aasta kahe viimase kuu suhtes. ?Isegi nendest tulemustest ei ole võimalik mingit trendi välja lugeda, aga aasta lõpu seisuga ikka tibusid loetakse, eks siis meie ka,? ütles ta.
    Bravocom pakub teenuseid Radiolinja võrgus.
  • Hetkel kuum
Tõnu Mertsina: riigi kommunikatsioon võiks arvestada selle mõju majandusaktiivsusele
Inimeste nõrk kindlustunne pidurdab tarbimise taastumist. Riik võiks oma avalikus kommunikatsioonis riigirahanduse, maksude ja sõjaohu kohta arvestada rohkem selle mõju majandusaktiivsusele, kirjutab Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.
Inimeste nõrk kindlustunne pidurdab tarbimise taastumist. Riik võiks oma avalikus kommunikatsioonis riigirahanduse, maksude ja sõjaohu kohta arvestada rohkem selle mõju majandusaktiivsusele, kirjutab Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.
Müügikuu mai algas USA aktsiaturul langusega
Wall Streeti folklooris soovitatakse aktsiad mais maha müüa; soovitusele kohaselt liikusid USA aktsiaturud mai esimesel kauplemispäeval allapoole.
Wall Streeti folklooris soovitatakse aktsiad mais maha müüa; soovitusele kohaselt liikusid USA aktsiaturud mai esimesel kauplemispäeval allapoole.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mis on edukate juhtide ühine näitaja?
Üks juhtimiskvaliteedi tõstmise meetodeid on oma tavapärasest rutiinist välja astumine ja enda kohta regulaarselt tagasiside küsimine. Selleks, et inimesed julgeksid ausat tagasisidet anda, tuleb luua tugev ja usaldusväärne suhe oma töötajatega. Kuidas seda teha ja miks see nii oluline on?
Üks juhtimiskvaliteedi tõstmise meetodeid on oma tavapärasest rutiinist välja astumine ja enda kohta regulaarselt tagasiside küsimine. Selleks, et inimesed julgeksid ausat tagasisidet anda, tuleb luua tugev ja usaldusväärne suhe oma töötajatega. Kuidas seda teha ja miks see nii oluline on?
"Palun vabastada Eesti vahemikus ....–.... loodusõpetuse tunnist"*
Selle asemel, et spekulatiivses Euroopa Liidu trahvi hirmus end üles kütta, toetume faktidele ja vaidleme kokkulepped paremaks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Selle asemel, et spekulatiivses Euroopa Liidu trahvi hirmus end üles kütta, toetume faktidele ja vaidleme kokkulepped paremaks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Auto|Piloot. Uus Škodiaq on kohal. Kas nüüd tasub vana sissemaksuks anda?
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Piletilevi tegi ajaloo suurima tehingu: ostis enamuse kahes Poola piletimüüjas
Piletilevi ostis kahes Poola piletimüügifirmas enamusosaluse, millega tõuseb sealsel turul suuruselt teiseks piletimüügifirmaks, aga laienemisplaanid sellega veel ei lõpe.
Piletilevi ostis kahes Poola piletimüügifirmas enamusosaluse, millega tõuseb sealsel turul suuruselt teiseks piletimüügifirmaks, aga laienemisplaanid sellega veel ei lõpe.
Prantsuse ettevõte ostab Eesti küberfirma: ootame suurt rahvusvahelist kasvu
Prantsusmaa küberturbe-ettevõtete grupp Neverhack omandas täisosaluse Eestis Cybersi kaubamärgi all tegutsevas Security Software OÜs.
Prantsusmaa küberturbe-ettevõtete grupp Neverhack omandas täisosaluse Eestis Cybersi kaubamärgi all tegutsevas Security Software OÜs.