Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Vito nelikvedu - pole paha!

    Vito puhul on meil tõesti tegemist tarbesõidukite tippklassiga.
    Läinud aastal jõuti aga järgmise etapini - turule toodi neljarattaveoline Vito. Võib ju küsida, milleks neljarattavedu? Tõsi, suvel ning lihtsate ilmastikutingimuste korral ei ole tõesti neljarattavedu vajalik, kuid kui olukord muutub vähegi karmimaks, tõestas nelikvedu ennast kui hea abimees. Katsesõidul pandi masin tõeliselt proovile.
    Lisaks maanteesõidule sai Vitoga sõidetud lisaks raskesti läbitavatele külateedele ka mööda põldu. Toime tuli! Kuid vaevalt ükski terve mõistusega Vito omanik midagi sellist peaks tegema. Siit ka soovitused: Vito sobib nagu rusikas silmaauku politseijõududele, päästeametile, kiirabile kasutamiseks. Ja kui juba nende kriteerium on täidetud, sobib ta ka kõikidele teistele. Matialaverlikult öeldes: pole paha!
    Tõsi, Vitoga rallit siiski sõita ei saa. Hoogu võttes ja kurvi lennates tuleb mängu stabiilsuskontroll ning oodatavast külglibisemisest ei jää eriti midagi järele. Vito justnagu tahtnuks öelda, et jäta järele, ära mängi hullu, ja võttis kontrolli enda kätte. On ju Vito standardvarustuses ABS- ehk blokeerumatud pidurid, veojõukontroll, BAS-pidurdusjõu assistent ja stabiilsuskontrollseade. Turvalisus ennekõike.
    Maanteel käitus Vito korralikult. Hea juhitavus, mersulikult sujuvad ning lühikesed käiguvahetused, väga hea nähtavus, mis lihtsustab möödasõitu. Probleeme pole ka mugavusega - istmeid saab sättida edasi-tagasi, üles-alla vastavalt vajadusele. Sama asi on rooliga. Seega leiab pea iga juht endale sobiva asendi, mis teeb nauditavaks ka pikkade vahemaade läbimise. Kuna masinal on väga palju klaaspinda, mis suvel tähendab palju valgust ning sooja, soovitan varustusse lisada ka konditsioneeri.
    Kui millegi kallal norida, siis 2,2-liitrise turbodiisli asemel võiks kapoti all häält teha võimsam mootor. 2,2 liitrit ja 150 hobujõudu jääb masina suurust ja nelikvedu arvestades natuke väheks, eriti veel koormaga.
    Kuigi Vito on kõrge, üllatas see, et masinasse sisse- ja sealt väljakäimine on lihtne, mingit mägironija tunnet ei tekkinud. Sama seis oli kaubaruumiga, kuhu raskemat kaupa laadides ei pidanud seda üleloomulikult kõrgele vinnama. Kuna tagumised uksed avanevad 180 kraadi, saab suuremaid asju laadida edukalt ka tõstukiga.
    Otse loomulikult on kaubaruumil valgustid, ainuke asi, mille kallal norida, on kaubaruumi põrandakate, mis võiks olla pisut tugevamast materjalist, sest teravate nurkadega kaupa kaubaruumis liigutades võib põrandakattele augu sisse teha.
  • Hetkel kuum
Paul Künnap: Soome ja Rootsi võidujooks terase pärast annab Eestile õppetunde
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Alphabeti head tulemused tekitasid järelturul ralli
Analüütikute prognoose ületanud Alphabeti majandustulemused kergitasid järelturul Google’i emafirma aktsiat üle tosina protsendi.
Analüütikute prognoose ületanud Alphabeti majandustulemused kergitasid järelturul Google’i emafirma aktsiat üle tosina protsendi.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Teabevara on nagu ülikool
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Swedbank kaotas kasumit vähem kui SEB
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Robotit arendav Eesti idufirma kaasas 1,5 miljonit eurot
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.