Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Hea hinnaga rallikas - Octavia RS

    Kuigi kogu selle auto kontsept on vale - 200 hobujõudu läbi keskklassi auto esirataste -, on see siiski eksitav, sest Škoda Octavia RS suudab selle jõuga peaaegu et toime tulla.
    Et mitte olla karm, aga ebaõiglane, peab nentima, et RSi välimusega on maitsega inimesed vaeva näinud. Tagatiib ei ulatugi üle katusejoone ja spoilerid pole ka valminud koostöös NASAga. Tegelikult on välimus pigem tagasihoidlik, kuid on näha, et tegu on sportliku autoga. 17tollised valuveljed pole ka kriiskavad, vaid rahulikud ja natuke konservatiivsed. Mitte et ma ise nii väga tagasihoidlik oleksin, aga soliidselt sportlik välimus on Škodal hästi õnnestunud.
    Ka sisuga on omajagu vaeva nähtud. Õnneks on armatuuri valgus rahulikult roheline, mis pimedas sõitmisel ei väsita silmi, mitte pole seda üritatud muuta "sportlikult siniseks". Istmed, mis peale selle, et nad head välja näevad, on ka tõeliselt head istuda. Ka minusugusele, keskmisemast ümmargusemale mehele, suutsid nad pakkuda suurepärast külgtuge. Tõsi, tagaistmel ei saa küll üle kahe inimese korraga istuda, sest sportliku olemisega istmed on tehtud nii, et kahe istme vahele on jäetud kõrgem osa, kus just mugav ei ole. Kõik nupud on paigutatud suhteliselt asjalikult ja käepäraselt.
    Autol on tühimassina kaalu poolteist tonni ja sestap pole kakssada pöörast hobust just teab mis näitaja. Küll lähevad need hobused esiratastesse ja see pole eriti mõistlik lahendus. Nimelt ei suuda esiveoline võimas auto kuidagi pidamist saavutada ja seega ka rajal kiire olla. Siiski peab nentima, et rasket Octaviat olid hobused üsna varmad vedama, aga seda alates kolmandast käigust, sest esimese kahega lihtsalt käivad rattad ringi. Juhitavus on nagu esiveolisel autol ehk pisut alajuhitav ja rajumalt kurvi võttes väga gaasipedaalile litsuda ei tasu, sest esirattad löövad siis jälle tühja. Käigukast pole eriti sportlik, pigem rahulik ja võrreldes paljude sportautodega suhteliselt pika lülitusega. Käigukangi nupp on küll väga jäme tehtud ja tahab tõeliselt suurt kämmalt, et seda üleni haarata.
    Hea mulje jättis Octavia vedrustus, mis sobib vägagi hästi meie teedele. Nimelt pole insenerid sportlikkusega üritanud hulluks minna ja teha nii jäika vedrustust, millega sõitja peaks poksijate hambakaitsmeid kandma, vaid vedrustus on piisavalt jäik, et tunda rõõmu kiirest kurvist ja samas mitte peljata vanalinna munakiviteed. Positiivse asjana võib öelda, et pärast kiiremat sõitu kuskil rajal võib sama autoga koju sõita ja maanteel kiirusel 100 km/h neelab ta ainult 7 liitrit 100 km kohta.
  • Hetkel kuum
Paul Künnap: Soome ja Rootsi võidujooks terase pärast annab Eestile õppetunde
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Alphabeti head tulemused tekitasid järelturul ralli
Analüütikute prognoose ületanud Alphabeti majandustulemused kergitasid järelturul Google’i emafirma aktsiat üle tosina protsendi.
Analüütikute prognoose ületanud Alphabeti majandustulemused kergitasid järelturul Google’i emafirma aktsiat üle tosina protsendi.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Teabevara on nagu ülikool
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Majandusminister: Bolti president siin eksib, eelnõud kirjutavad ikka ametnikud
Platvormitöö direktiivi ja Bolti lobistamisega seoses näeb majandus- ja infotehnoloogiaminister Tiit Riisalo, et ettevõtete eest seismine ongi avalik huvi ja ministeerium on toiminud õigesti.
Platvormitöö direktiivi ja Bolti lobistamisega seoses näeb majandus- ja infotehnoloogiaminister Tiit Riisalo, et ettevõtete eest seismine ongi avalik huvi ja ministeerium on toiminud õigesti.
Euroopa gaasikauplejad muretsevad juba järgmise talve pärast
Gaasituru kauplejad on pärast 2022. aasta hinnatippu taas läinud murelikumaks, vahendab Bloomberg.
Gaasituru kauplejad on pärast 2022. aasta hinnatippu taas läinud murelikumaks, vahendab Bloomberg.