Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Mess on parim paik saada sihtrühmaga isiklik kontakt

    Soome Messide tegevjuht Olli Syvänen toob esile kümme trendi messinduses, mis peegeldavad olukorda nii Soomes kui ka mujal Põhjamaades.
    Isiklik kontakt muutub aina tähtsamaks. Samas on aga infoga üleküllastumine muutnud sihtrühmaga kontakti saamise aina raskemaks. Seega on klassikalise meedia roll kontaktide vahendamisel vähenemas ja tõuseb elava kommunikatsiooni tähtsus. Mess ongi siin efektiivne vahend tähelepanu ja kontaktide koondamiseks.
    Isiklikud kontaktid ja usaldus on äritehingutes olulised. Mess on just parim koht selliste kontaktide loomiseks, hoidmiseks.
    Külastaja kui ostja ja eksponendi kui müüja piirid muutuvad üha enam hajusaks. Mess pole enam kui müügikoht, vaid kohtumispaik sama või siduseriala spetsialistidele. Messil saadav vastastikune info on aluseks või täienduseks edaspidistele ärisuhetele.
    Messil müüb inimene, mitte stend. Kuna arusaam, et messil osaleva ettevõtte eesmärgid realiseeruvad inimeste kaudu, hakkab ettevõtjateni jõudma, on üha enam hakanud levima koolitused ja personali messieelsed treeningud.
    Üha enam on kasvamas ka messiga kaasnevad üritused ja stendidest väljaspool toimuv on hakanud oma mõju suurendama. Ka messikorraldajad ise on näinud sellises raamprogrammi laiendamises suurt külastajate huvimagnetit ning panustavad aina rohkem neisse.
    Eksponendid tahavad mõõta messi tulemusi. "Tulemus, mitte elamus" on otsustusprotsessi võtmesõna, kui kaalutakse ühel või teisel messil osalemist.
    Külastajate kvaliteet on järjest parem, ehk messil oldud aega on hakatud maksimaalselt efektiivselt kasutama. Messil ei käida enam niisama jalutamas, vaid messil käivad üha enam kindla eesmärgiga otsustajad, kes eelnevalt on oma kokkusaamise kokku leppinud.
    Tarbija-messid näitavad tõusutrendi. Soomes on näiteks viimase kolme-nelja aastaga tarbijamesside külastatavus järjest suurenenud.
    Rahvusvahelises ulatuses kasvavad harude juhtmessid. Nr 1 messiks omal alal on maailmas kujunenud kuni 150 messi.
    Messide sisu ja vorm on jätkuvalt mitmekesine. Ühed messid rõhuvad koolitusele ja stendid näevad välja nagu seminarisaalid. Teised keskenduvad oma toodete eksponeerimisele ning külastajatega silmast-silma kontakti hoidmisele.
  • Hetkel kuum
Paul Künnap: Soome ja Rootsi võidujooks terase pärast annab Eestile õppetunde
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Alphabeti head tulemused tekitasid järelturul ralli
Analüütikute prognoose ületanud Alphabeti majandustulemused kergitasid järelturul Google’i emafirma aktsiat üle tosina protsendi.
Analüütikute prognoose ületanud Alphabeti majandustulemused kergitasid järelturul Google’i emafirma aktsiat üle tosina protsendi.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Teabevara on nagu ülikool
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Swedbank kaotas kasumit vähem kui SEB
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Robotit arendav Eesti idufirma kaasas 1,5 miljonit eurot
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.