Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Ford Transit andis konkurentidele tormihoiatuse
Uus Ford Transit erineb oma eelkäijast nagu pudel kohvitassist. Ameerikaliku väljanägemisega masin üllatas eelkõige oma vaikusega.
Küsi turult, mida ta soovib, ja tee masin vastavalt sellele valmis. Seda Ford uue Transiti puhul tegigi.
Transiti välimuses on muutunud eelkõige masina ninaosa - just tuled ning iluvõre. Ostjate tagasisidele tuginedes lisandus keretüüpide nimistusse keskmise teljevahe ning madala katusega modifikatsioon, millega loodetakse kallitele konkurentidele senisest rohkem vatti anda.
Interjöör on samuti ehedalt sõiduautolik, uued on nii rool, näidikud kui ka armatuur. Lisandunud on mitmeid panipaiku, mis on juhile sõidu ajal ilma koogutamata kättesaadavad. Mõte paigutada käigutang keskkonsoolile oli hea, sest mingisugune poole meetri pikkune kang, mis kuskilt läbi põranda on tunginud, ei kõlba täna enam mitte.
Üleskutse - käigukang keskkonsoolile!
Frankfurdi ja Mainzi ümbruskaudseid teid mõõtes õnnestus mul kõige pikema keretüübiga (6käiguline manuaalkast) masinat mitmeid kordi välja suretada ja seda ilmselt tänu oma "suurepärasele" sõiduoskustele. Lastiks olnud poole tonniga kohaltminekuks oli vaja omajagu gaasi anda.
Mitte just kõige laiematel mägistel teedel sõites ning kurve võttes ei olnud küll tunnet, et uksest välja peaks lendama, Transit püsis ilusti kurvides juhi sõiduoskustest sõltumata. Kui miskit häiris, siis vaid vastu tulevad hulljulged mootorratturhiired, kes hoolsalt oma ringradadel kihutavaid kolleege jäljendasid.
Transiti mootorivalik ise hõlmab kuut diislit ja ühte bensiinimootorit, vastates Euro4 saastenormide nõuetele. Eestisse peaks uus Transit ennustuste kohaselt jõudma suvel.