Kristiine paneb riidesse

Henri Jääger 20. juuni 2006, 00:00

Mulle väga meeldib pildikeel, mida Kristiine keskuse reklaamis on kasutatud.

Tegelane on kistud alasti kogu maailma ees. Kool on läbi, lõpetaja on andnud endast kõik. Enesetõestamine on tegelase nii rihmaks tõmmanud, et siin aitab ainult uus mina. See aga saab tekkida inimeses vaid seestpoolt ja jõuab sealt välimiste kihtideni.

Tegemist on kaubandusele parimas seisundis ostlejaga, kes on pildis meisterlikult fikseeritud. Teos on sümpaatne ja hindan kõrgelt tundliku joonega graafilist tulemust.

Kasutatud lakooniline keel sobib reklaamile hästi. Situatsioon: eksamid läbi? Lubadus: Kristiine riietab. Ka kaubaampluaa on ära toodud: kingadest ülikonnani, käekotist kleidini. Poisile ju kõik kaup ei sobi. Aga kes ütles, et seda reklaami ainult poisid vaatavad? Õnneks ei ole siin tekstitäpsuses krampi tõmbutud.

Tahaks lisada, et Kristiine logo võiks moderniseerida. Aga tervikut hinnates - respekt reklaamiagentuurile Taevas ja Kristiine keskusele! Julgel teel on ilusaid mõtteid.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
24. November 2011, 16:05
Otsi:

Ava täpsem otsing