Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kristiine paneb riidesse
Mulle väga meeldib pildikeel, mida Kristiine keskuse reklaamis on kasutatud.
Tegelane on kistud alasti kogu maailma ees. Kool on läbi, lõpetaja on andnud endast kõik. Enesetõestamine on tegelase nii rihmaks tõmmanud, et siin aitab ainult uus mina. See aga saab tekkida inimeses vaid seestpoolt ja jõuab sealt välimiste kihtideni.
Tegemist on kaubandusele parimas seisundis ostlejaga, kes on pildis meisterlikult fikseeritud. Teos on sümpaatne ja hindan kõrgelt tundliku joonega graafilist tulemust.
Kasutatud lakooniline keel sobib reklaamile hästi. Situatsioon: eksamid läbi? Lubadus: Kristiine riietab. Ka kaubaampluaa on ära toodud: kingadest ülikonnani, käekotist kleidini. Poisile ju kõik kaup ei sobi. Aga kes ütles, et seda reklaami ainult poisid vaatavad? Õnneks ei ole siin tekstitäpsuses krampi tõmbutud.
Tahaks lisada, et Kristiine logo võiks moderniseerida. Aga tervikut hinnates - respekt reklaamiagentuurile Taevas ja Kristiine keskusele! Julgel teel on ilusaid mõtteid.
Autor: Henri Jääger