Googlefighti võitlejad näitavad populaarsuse suurust

Kadi Heinsalu 26. juuli 2006, 00:00

Võitjameest kujutav kriipsujuku pühib pärast ägedat läbikloppimist võidetu ekraanilt. Kui näiteks võrrelda Eesti suuremate ettevõtete hulka kuuluvaid Hansapanka ja Tallinkit, kaob ekraanilt Tallinkit kujutav kriipsujuku. Hansapanka on Google'is märgitud 2 miljonit korda, Tallinkit "vaid" 1,7 miljonit korda.

Põnevaks läheb võitlus ärimeeste klassis. Weroli pärast kemplevast paarist jääb Urmas Sõõrumaa (35 000 märget) alla Rein Kilgile (40 000 märget). Bussiliikluse pärast kemplevatest Arvo Sarapuust (Atko Grupp) ja Marcel Vichmannist (Tarbus) jääb peale 23 300 märkega Sarapuu 812 mainimist saanud Vichmanni vastu.

Kui võtta kaks välismaal eeldatavasti tuntuimat eestlast, Arvo Pärt ja Carmen Kass, jääb rohkem kui kaks korda suurema mainimisega peale helilooja, keda on mainitud üle ühe miljoni korra modell Kassi 407 000 vastu.

Kuid mainimise rekordit hoiab presidendikandidaat Toomas Hendrik Ilves, kellel on 1,7 miljonit mainimiskorda näiteks Mart Laari 951 000 vastu. Ka kadunud Lennart Meri mainimisi on vähem, 865 000 korda.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

    Vaata kogu kava
    Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
    24. November 2011, 16:09
    Otsi:

    Ava täpsem otsing