Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Baltika juht Meelis Milder mõtleb kogu aasta prognooside tõstmise peale
Edukast laienemisest ja äritegevusest johtuvalt võib Kesk- ja Ida-Euroopa rõivafirmade tippu kuuluv Baltika tõsta selle aasta käibe kasvu prognoosi seniselt 20 protsendilt kõrgemale, vahendas Bloomberg.
"Eelmise aastaprognoosi tegime veebruaris, siis oli teise poolaasta kasvuvõimalustest vaid üldine arusaam. Nüüd on pilt palju selgem, võime prognoose tõsta," ütles Baltika juht Meelis Milder Bloombergile.
Teise kvartali puhaskasum kasvas 28% eelkõige tänu edukale müügile Poolas ja Ukrainas. Müügi suurimat kasvu oodatakse aga Venemaal, Ukrainas ja Leedus.
Juulis osteti Ivo Nikkolo bränd. Milderi sõnul on plaanis brändinimekirja lisada veel üks nimetus enne 2007. aastat. Võimalik on ülevõtmine Venemaal või uue brändi loomine.
Plaanis on siseneda ühele-kahele uuele turule aastaks 2009. Enim silmatakse Bulgaariat ja Rumeeniat. "Pole probleeme kogukasumi marginaali hoidmisega," sõnas Milder. "Surve võib olla äritegevuse marginaalidel, sest Venemaal ja Ukrainas on suurim tegevuskulu ühe ruutmeetri kohta," täpsustas ta.
Firma vihjas võimalusele, et maksab veerand tuludest dividendideks.