Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Legend on tagasi

    Kui aus olla, siis olin uut Legendi esmakordsel nähes natuke pettunud, sest pärast uue Civicu ilmsikstulekut lootsin ka Legendil näha midagi erilist, nagu tiibasid ja viisnurkseid väljalaskeavasid.
    Tegelikult on ju olemas ka ilmselge põhjus, miks Legendile ei tehtud roosasid triipe ja miks iluvõre ei ulatu näiteks aknaservani. Nimelt öeldi Austrias toimunud pressiesitlusel selgelt välja, mis autodega konkureeritakse, nendeks oleks nelikveolised BMW 5. seeria, Audi A6 ja Mercedes Benz E klass. Hmm… imelik, sellest nimekirjast "unustati" sujuvalt Lexus GS. Pärimise peale vastati vaid, et Lexus pole ju nelikvedu. On ju tegelikult ilmselge, et Legend hakkab just nimelt siinmail konkureerima Lexusega.
    Kellele siis Legend suunatud on? Inimesele, kes hindab luksust, vastupidavust ja turvalisust, kuid samas ka natuke anonüümsust. Viimane peaks tähendama seda, et sellele inimesele, kes läheb Legendi ostma, pole oluline naabrimehe ees eputamine, et vaata, ma ostsin endale Bemmi või Mersu.
    Legend on välimuselt tegelikult vägagi kena ja soliidne. Selline rahulikult väljapeetud konservatiivsus on kindlasti eelpoolnimetatud Saksa vanade markidega täiesti võrreldav.
    Interjöör on kohati ohhoo ja samas tekitab mõningaid küsimusi. Esiteks on üllatav see, et n-ö võtmeta sisenemise ja käivitamise süsteemi Legendil pole. Honda ise põhjendab seda sellega, et see süsteem võib katki minna ja pole n-ö kuulikindel. On ju üldteada fakt, et Honda on maailma ja praeguse ajastu üks vastupidavamaid autosid. Selle võtmeta sisenemise süsteemi kõrvalejätmisega on ilmselgelt üritatud elimineerida kõikvõimalikud ohud selles suunas, et mehaanikutel võiks Honda esindustes peale haigutamise midagi teha olla. Legendil on ainult kaks varustustaset, üks odavam ja teine kallim. Samas, olgem ausad, mõlemad on sama 3,5-liitrise mootoriga ja nelikveolised ning juba odavamas tasemes on lisasid nii palju, et võtab silme eest kirjuks. Võttes kallima paketi, lisandub nimistusse veel kõikvõimalikku nänni, millest tavalised tarbijad unistadagi ei oska.
    Sõiduomadustele lisab värvi esmakordselt masstootmisse läinud autole paigaldatud SH-AWD (Super Handling All Wheel Drive), mille puhul on tegu sellega, et nelikveo aju võib eraldi kiirendada ükstapuha millist ratast. Väikesel rajal, kus Legendi proovida anti, sai üsna suurel kiirusel proovitud kurviminekut ja tõepoolest oli tunda, kuidas nelikvedu autot korrigeeris ja kerge alajuhitavuse kiirelt lõpetas.
    3,5-liitrine mootor on vaikne ja piisavalt jõuline.
  • Hetkel kuum
Paul Künnap: Soome ja Rootsi võidujooks terase pärast annab Eestile õppetunde
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Alphabeti head tulemused tekitasid järelturul ralli
Analüütikute prognoose ületanud Alphabeti majandustulemused kergitasid järelturul Google’i emafirma aktsiat üle tosina protsendi.
Analüütikute prognoose ületanud Alphabeti majandustulemused kergitasid järelturul Google’i emafirma aktsiat üle tosina protsendi.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Teabevara on nagu ülikool
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Swedbank kaotas kasumit vähem kui SEB
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Robotit arendav Eesti idufirma kaasas 1,5 miljonit eurot
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.