Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Tarkade lahenduste etalon

    Honda CR-V on olnud müügihitt oma väljatulekust peale. Legend räägib isegi ajast, mil see maastur oli enimmüüdud mudel Eestis.
    Loomulikult pole CR-V praegusel hetkel enam enimmüüdud mudel, kuid oma segmendis on see siiamaani liider. Vaid ühe kuu sel aastal on Toyota RAV4 suutnud CR-V edu lõhkuda ja esikoha võtta. Seda enam on imelik, et kui konkurent oma auto uuendades ta suuremaks tegi, et Hondaga pagasiruumi mahus võistelda, siis segmendiliidri uuendus oli lausa eriskummaline.
    CR-V on hoopis kahanenud. Küll ei oska ma seda lüket kuskilt otsast kiruda. Sees on ruumi piisavalt nii ees kui ka taga. Taha mahub ka väga pikk mees istuma.
    Pagasiruum on n-ö lahterdatud. Sinna on tehtud eri tasandid, kuhu saab pagasit lükata. Meie kandis on see vägagi mõistlik tegu. Näiteks saab sülearvuti kuhugi pagasiruumi põhja ära panna ja ise kaubanduskeskusesse uitama minna kartmata, et järjekordse doosi himus valvenarkomaanid teie autos midagi sellist näevad, mida diileri juures uue laksu vastu vahetada kannatab.
    Üleüldse on interjöör silmale ilus vaadata. Vaadata küll, kuid kas ka käele katsuda? Tegelikult mitte, sest armatuur on tehtud kõvast plastikust. Kuigi Honda kvaliteedist rääkides võib alati elu panuseks panna, sunnib plastikust armatuur mõtlema, et kuskilt on kokkuhoidu rakendatud. Kuid mille arvelt? Armatuur näeb hea välja ja on ka hästi loetav. Viimane tähendab, et ei pea orienteeruma mingis vilkuvate tulukeste virrvarris ja tundide kaupa soovitud informatsiooni taga otsima.
    Välimusega on disainer olnud üsnagi julge. See hoogne pliiatsikasutus on ennast ka igati ära tasunud. Kõik on õnnestunud, kuigi eelmise mudeliga harjunutele ehk natuke liialt uuenduslik. Küll pole mindud päris kosmoseteaduse teed ja mingeid tundmatuid taevakehasid loodud. Ilusa veljega on uus CR-V vägagi nägus.
    Alusvankris eelmise mudeliga võrreldes erilisi vahesid ei leia. Kogu veoskeem on väga väikeste muutustega eelmiselt mudelilt uuele tõstetud. Eks siin on mängus jaapanlaste endi ütlemine: "Miks parandada asju, mis töötavad?" Peab ütlema, et vedrustus ja nelikvedu töötavad hästi igal pinnasel: küll keerulisel asfaltteel, küll kiirteel. Kerge ekslemise käigus leitud kruusateele sattudes tekkis lausa ohhoo-efekt. Kuigi ettenähtud teekond sellist ei sisaldanud, oleks testisõidu organiseerijad tegelikkuses võinud südamerahuga kogu grupi terveks sõiduks kruusale saata, sest CR-V vedrustus ja nelikvedu töötasid sellel pinnasel imehästi.
    Mootorivalikust soovitaks kindlasti diislit. Tegu on kõige ökonoomsema ja ka kõige jõulisema mootoriga CR-V valikust.
  • Hetkel kuum
Paul Künnap: Soome ja Rootsi võidujooks terase pärast annab Eestile õppetunde
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Inteli aktsia odavnes pärast nõrga prognoosi avaldamist
Tehnoloogiaettevõte Intel avaldas neljapäeval selle aasta esimese kvartali tulemused, mis ületas Wall Streeti ootuseid aktsiakasumi puhul, kuid müügitulu jäi eeldatust väiksemaks.
Tehnoloogiaettevõte Intel avaldas neljapäeval selle aasta esimese kvartali tulemused, mis ületas Wall Streeti ootuseid aktsiakasumi puhul, kuid müügitulu jäi eeldatust väiksemaks.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Teabevara on nagu ülikool
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Uuring: Eesti ettevõtja muretseb ellujäämise pärast rohkem kui lätlane või leedukas
Eesti ettevõtted elavad endiselt Balti riikide suurima sisemajanduse koguprodukti languse meeleolus ja on majanduse aeglustumise kontekstis ellujäämisotsuste pärast rohkem mures kui naaberriigid, selgub SEB uuringust.
Eesti ettevõtted elavad endiselt Balti riikide suurima sisemajanduse koguprodukti languse meeleolus ja on majanduse aeglustumise kontekstis ellujäämisotsuste pärast rohkem mures kui naaberriigid, selgub SEB uuringust.
Bolti president: ametnikele valmis eelnõude saatmine on normaalne Bolt pelgab ärimudeli suurt muutust
Ametnike jaoks eelnõude valmis kirjutamises pole midagi erakordset, ametnikke tulebki aidata, ütleb intervjuus Bolti president Jevgeni Kabanov, kelle töö on muu hulgas lobistamine Eestis ja Euroopas.
Ametnike jaoks eelnõude valmis kirjutamises pole midagi erakordset, ametnikke tulebki aidata, ütleb intervjuus Bolti president Jevgeni Kabanov, kelle töö on muu hulgas lobistamine Eestis ja Euroopas.