Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Dacia Logan sobib ennekõike tööautoks
Dacia tutvustas peatselt müügile tulevat Logan MCVd ajakirjanikele teisipäeval Itaalias. Tootjad loodavad masina funktsionaalsust ja mitmekülgsust silmas pidades sellele suurt müügiedu.
Mitmekülgsus tähendab siin eelkõige seda, et Logan MCV on ühtaegu nii seitset täiskasvanut mahutav sõiduauto kui ka suure pagasiruumiga tarbesõiduk, millel on odav hind ja madalad ülalpidamiskulud.
Ma ei tea, milline saab olema Logan MCV värvivalik, kuid ajakirjanikele proovimiseks antud autod olid kõik hallides ja sinakates toonides ning täpselt samasugune oli ka sellest autost jäänud mulje - hall. Erilist sõidumugavust ei olnud.
Juht, kõrvalsõitja ja ilmselt kõik teisedki kaasreisijad istuvad kõrgetel istmetel nagu bussis. Juhi jaoks on see ebamugav, sest täisnurga all põlvest ja ebameeldivalt järsu nurga all pöiast kõverdatud jalg jäi pinge alla ning pärast 50kilomeetrist sõitu oli lihas krampis.
Ma ei kujuta ette, et peaksin päev otsa selle autoga töösõite tegema. Võib-olla harjuksin ära, aga võib-olla areneks sellest hoopis kutsehaigus.
Rool reguleerimisvõimalust ei pakkunud ja ka juhi iste ei lasknud end nii palju reguleerida, et väiksemat sorti inimene end seal hästi oleks tundnud. Suurtel meestel olid jälle teised probleemid - kellele tundus iste liiga pehme, kelle jaoks oli padi liiga väike.
Kaubaveoks sobib Logan MCV aga hästi. Kuna ta on kõrgem ja pikem kui Logani sedaan, on tal kaks istekohta rohkem. Kui autos on seitse istet, jääb pagasile 200 liitri jagu ruumi. Kui võtta ära kaks tagumist istet, suureneb pagasiruum 700 liitrile.
Kui aga eemaldada viis istet ehk teha juhi selja taha jääv ruum tühjaks, mahub autosse koguni 2350 liitri jagu pagasit. Istmeid oli tõepoolest lihtne ja mugav kokku lapata ning välja tõsta. Lisaks on kasutatud ära sõitjate peade kohale jääv ruum ning tehtud katuse alla veel üks riiul.
Bensiini- ja diiselmootorivalikust tõstsid tootjad esile just viimast, kuna see on eriti ökonoomne - diislit kulub 100 kilomeetrile keskmiselt 5,3 liitrit.
Ajakirjaniku sõidukulud tasus Dacia.
Pagasiruumi maht: kuni 2350 l