Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Dive TeenindusTop: Euroap teek parima teenindusega

    Situatsioon, mille testkliendid apteekides teenindajatega läbi mängisid, oli nende jaoks tavapärane ning kõigis filiaalides ühesugune - tunti huvi erinevate rauapreparaatide vastu ning küsiti nende valikul apteekri soovitust.
    Apteekide teenindus oli teiste valdkondadega võrreldes keskmisest parem: hinnatud teenindusaspektide koondtulemus oli 87%.
    Keskmisest nõrgemad tulemused olid apteekide teeninduse puhul kontakti lõpetamises ning kliendi vajaduste määratlemises.
    Positiivsete aspektidena võib samas välja tuua pea maksimumilähedased tulemused teeninduskoha välisilme ning teenindajate välimuse ning üldiste suhtlemisoskuste osas. Ka kliendiga kontakti loomine oli neil keskmisest kõrgemal tasemel.
    Parima klienditeenindusega Euroapteek saavutas koondtulemuse 93%. Paremusjärjestuselt napilt teisele kohale jäi Ülikooli Apteegi kett ning kolmandale kohale Apotheka. Peale nende kaasasime uuringusse (tähestikulises järjekorras) Apteek1 ja Farmacia.
    Testkliendid tundsid apteegis huvi rauapreparaatide vastu, selgitades apteekrile, et perearst soovitas neid võtta madala hemoglobiinitaseme tõttu. Apteekrilt küsiti nõu, milliseid preparaate võiks valida ning lasti tal tooteid ka omavahel võrrelda.
    Kui apteekrid käitusid kõik üldiselt viisakalt, tervitasid kliente kontakti alguses ning olid toodete tundmisel asjatundlikud, siis suuremad erinevused ilmnesid kliendi vajaduste välja selgitamise osas.
    Mitmed apteekrid rääkisid küll põhjalikult preparaatidest ning nende omadustest, kuid ei küsinud kliendi eelistusi ega esitanud täpsustavaid küsimusi, mille põhjal saaks anda konkreetsemaid soovitusi.
    Samas oli ka apteekreid, kes uurisid väga põhjalikult, milline on kliendi üldine tervislik seisund, kas ta tarvitab veel mingisuguseid mineraalkomplekse või vitamiine, kas soovib pigem looduslikku preparaati jne. Lisaks selgitati ka, kui kaua tuleks preparaate võtta, et sellest ka kasu oleks, ning hoiatati võimalike kõrvaltoimete eest.
    Apteegikülastuste puhul võib teiste valdkondadega võrreldes esile tõsta seda, et kliente tervitati kontakti alguses viisakalt pea eranditult ning sageli pakuti ka apteegis tooteid uurivatele klientidele omal initsiatiivil abi.
    Kontakti lõpetamine jäi samas oluliselt nõrgemaks. Korrektse hüvastijätuga lõppes vaid ¾ külastustest ning vaid paaril korral sooviti lahkuvatele klientidele midagi positiivset, nagu "Head päeva!" või "Külastage meid jälle!".
    Parima teenindusega Euroapteek paistis silma selle poolest, et sealsed teenindajad lõid kõigil külastustel kliendiga suurepäraselt kontakti - otsisid silmsidet, tervitasid ja naeratasid.
    Apteekrid ja proviisorid olid ka alati abivalmid ja sõbralikud ning jätsid kontakti lõpus klientidega korrektselt hüvasti.
    Dive TeenindusTop on valdkonnauuring, kus igal kuul valitakse välja üks valdkond, mille teenindust hinnatakse testostu meetodi abil.
    Märtsis 2007 olid uuritavaks valdkonnaks apteegid. Valimisse kaasati Eestis tegutsevad apteegiketid, mida oli kokku viis. Märtsi alguses külastasid Dive testkliendid viie apteegiketi filiaale eri linnades - Tallinnas, Tartus, Pärnus ja Kohtla-Järvel. Igaühte neist külastati kolm korda tööpäevadel kella 12-17 vahel.
    Testost ehk mystery shopping on meetod, mis seisneb testklientide kasutamises teenindussituatsioonide hindamisel. Testkliendid täidavad teeninduskontakti järel ankeedi, milles hinnatakse teeninduskoha ja teenindaja välimust, kontakti loomist, üldist suhtlemist ja käitumist teenindamisel, kliendi vajaduste määratlemist ning kontakti lõpetamist.
    Autor: Riin Pärnamets
  • Hetkel kuum
Paul Künnap: Soome ja Rootsi võidujooks terase pärast annab Eestile õppetunde
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Inteli aktsia odavnes pärast nõrga prognoosi avaldamist
Tehnoloogiaettevõte Intel avaldas neljapäeval selle aasta esimese kvartali tulemused, mis ületas Wall Streeti ootuseid aktsiakasumi puhul, kuid müügitulu jäi eeldatust väiksemaks.
Tehnoloogiaettevõte Intel avaldas neljapäeval selle aasta esimese kvartali tulemused, mis ületas Wall Streeti ootuseid aktsiakasumi puhul, kuid müügitulu jäi eeldatust väiksemaks.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Teabevara on nagu ülikool
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Taastuvelektri toodang näitas aasta alguses kasvu
Eesti elektrijaamad tootsid esimeses kvartalis taastuvelektrit 791 gigavatt-tundi ehk 17 protsendi võrra rohkem kui eelmise aasta samal perioodil.
Eesti elektrijaamad tootsid esimeses kvartalis taastuvelektrit 791 gigavatt-tundi ehk 17 protsendi võrra rohkem kui eelmise aasta samal perioodil.
Bolti president: ametnikele valmis eelnõude saatmine on normaalne Bolt pelgab ärimudeli suurt muutust
Ametnike jaoks eelnõude valmis kirjutamises pole midagi erakordset, ametnikke tulebki aidata, ütleb intervjuus Bolti president Jevgeni Kabanov, kelle töö on muu hulgas lobistamine Eestis ja Euroopas.
Ametnike jaoks eelnõude valmis kirjutamises pole midagi erakordset, ametnikke tulebki aidata, ütleb intervjuus Bolti president Jevgeni Kabanov, kelle töö on muu hulgas lobistamine Eestis ja Euroopas.