Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Tallinki koduleht on aktsionärile parim

    "Tallink Group on Eesti H&H Webrankingi tabeli tipus, sest neil on veebileht, kust küsitlusele vastanud leiavad palju enda jaoks olulist infot. Tallinki veebileht on hästi struktureeritud ja seal on sama palju finantsinfot kui keskmisel Euroopa ettevõtte kodulehel. Ettevõtetel on vaja pingutada, et jõuda Euroopa parimate sekka," kommenteeris H&H Webrankingi juht Marcus Ericsson. Eesti firmad panevad veebi üles liiga vähe infot aktsiahindade, finantstulemuste, ettevõtte juhtimise ja sotsiaalse vastutuse kohta.
    Tallinki kommunikatsioonijuhi Luulea Lääne sõnul võtsid nad uue korporatiivkodulehe väljatöötamisel arvesse nii Euroopa kui maailma standardeid.
    "Otseselt ühegi konkreetse firma kodulehest eeskuju ei võetud, kuid kindlasti saime siit-sealt täiendavat inspiratsiooni lisaks juba olemasolevatele mõtetele - kuidas teha ja kuidas mitte. Kõige olulisem oli loogiline ja selge ülesehitus, seda nii sisulises kui tehnilises mõttes," lisas ta.
    "Kindlasti jälgitakse kodulehe arendamisel ka edaspidi kahte primaarset suunda: hea varustatus sihtrühmadele vajaliku infoga ning kasutajasõbralikkus," lubas Lääne.
    Saku Õlletehase kommunikatsioonijuhi Priit Põikliku sõnul pööravad nad oma kodulehele suurt tähelepanu ja uus omanik hakkab mõjutama ka veebis olevat.
    "Meie firma puhul on koduleht paljude inimeste infoallikas, otsitakse infot toodete kohta. Ka on oluline lehe ingliskeelne versioon, sest me ekspordime oma toodangut paljudesse riikidesse," sõnas Põiklik.
    Kommunikatsioonijuhi sõnul on nad ka enne Carlsbergi ülevõtmispakkumist olnud 4000 aktsionäri infonälga veebis rahuldada üritanud.
    Põikliku sõnul läheb nende veebileht rohkem Saku Õlletehase omaniku Carlsbergi veebi nägu.
    Põiklik leiab, et Eesti firmade veebilehed on üldiselt heal tasemel. "On erandeid, kuid see on pigem üldine firma suhtluskultuur, mis jätab soovida, näiteks prügiveofirmadel," lisas ta. Tema sõnul on head veebilehed Kaubamajal ja EMT-l.
    Kõige kõrgemalt hinnati Eesti börsifirmade veebilehtede struktuuri, disaini ja tehnilist lahendust, nigelam seis on sotsiaalse vastutuse vallas.
    Eesti keskmine tulemus on parem kui Leedul ja Lätil.
    Eesti paistab silma e-posti infoküsimise testis. Iga aasta saadavad H&H Webrankingi koostajad 700 ettevõttele e-kirjaga päringu, küsides ettevõtte järgmise finantsaruande avaldamise kuupäeva. Seitse Eesti 10 uuritud ettevõttest vastas sellele 24 tunni jooksul.
  • Hetkel kuum
Tõnu Mertsina: riigi kommunikatsioon võiks arvestada selle mõju majandusaktiivsusele
Inimeste nõrk kindlustunne pidurdab tarbimise taastumist. Riik võiks oma avalikus kommunikatsioonis riigirahanduse, maksude ja sõjaohu kohta arvestada rohkem selle mõju majandusaktiivsusele, kirjutab Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.
Inimeste nõrk kindlustunne pidurdab tarbimise taastumist. Riik võiks oma avalikus kommunikatsioonis riigirahanduse, maksude ja sõjaohu kohta arvestada rohkem selle mõju majandusaktiivsusele, kirjutab Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.
Müügikuu mai algas USA aktsiaturul langusega
Wall Streeti folklooris soovitatakse aktsiad mais maha müüa; soovitusele kohaselt liikusid USA aktsiaturud mai esimesel kauplemispäeval allapoole.
Wall Streeti folklooris soovitatakse aktsiad mais maha müüa; soovitusele kohaselt liikusid USA aktsiaturud mai esimesel kauplemispäeval allapoole.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mis on edukate juhtide ühine näitaja?
Üks juhtimiskvaliteedi tõstmise meetodeid on oma tavapärasest rutiinist välja astumine ja enda kohta regulaarselt tagasiside küsimine. Selleks, et inimesed julgeksid ausat tagasisidet anda, tuleb luua tugev ja usaldusväärne suhe oma töötajatega. Kuidas seda teha ja miks see nii oluline on?
Üks juhtimiskvaliteedi tõstmise meetodeid on oma tavapärasest rutiinist välja astumine ja enda kohta regulaarselt tagasiside küsimine. Selleks, et inimesed julgeksid ausat tagasisidet anda, tuleb luua tugev ja usaldusväärne suhe oma töötajatega. Kuidas seda teha ja miks see nii oluline on?
"Palun vabastada Eesti vahemikus ....–.... loodusõpetuse tunnist"*
Selle asemel, et spekulatiivses Euroopa Liidu trahvi hirmus end üles kütta, toetume faktidele ja vaidleme kokkulepped paremaks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Selle asemel, et spekulatiivses Euroopa Liidu trahvi hirmus end üles kütta, toetume faktidele ja vaidleme kokkulepped paremaks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Auto|Piloot. Uus Škodiaq on kohal. Kas nüüd tasub vana sissemaksuks anda?
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Piletilevi tegi ajaloo suurima tehingu: ostis enamuse kahes Poola piletimüüjas
Piletilevi ostis kahes Poola piletimüügifirmas enamusosaluse, millega tõuseb sealsel turul suuruselt teiseks piletimüügifirmaks, aga laienemisplaanid sellega veel ei lõpe.
Piletilevi ostis kahes Poola piletimüügifirmas enamusosaluse, millega tõuseb sealsel turul suuruselt teiseks piletimüügifirmaks, aga laienemisplaanid sellega veel ei lõpe.
Prantsuse ettevõte ostab Eesti küberfirma: ootame suurt rahvusvahelist kasvu
Prantsusmaa küberturbe-ettevõtete grupp Neverhack omandas täisosaluse Eestis Cybersi kaubamärgi all tegutsevas Security Software OÜs.
Prantsusmaa küberturbe-ettevõtete grupp Neverhack omandas täisosaluse Eestis Cybersi kaubamärgi all tegutsevas Security Software OÜs.