Kolmapäev 7. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Tallinki koduleht on aktsionärile parim

Mariliis Pinn 28. juuli 2008, 00:00

"Tallink Group on Eesti H&H Webrankingi tabeli tipus, sest neil on veebileht, kust küsitlusele vastanud leiavad palju enda jaoks olulist infot. Tallinki veebileht on hästi struktureeritud ja seal on sama palju finantsinfot kui keskmisel Euroopa ettevõtte kodulehel. Ettevõtetel on vaja pingutada, et jõuda Euroopa parimate sekka," kommenteeris H&H Webrankingi juht Marcus Ericsson. Eesti firmad panevad veebi üles liiga vähe infot aktsiahindade, finantstulemuste, ettevõtte juhtimise ja sotsiaalse vastutuse kohta.

Tallinki kommunikatsioonijuhi Luulea Lääne sõnul võtsid nad uue korporatiivkodulehe väljatöötamisel arvesse nii Euroopa kui maailma standardeid.

"Otseselt ühegi konkreetse firma kodulehest eeskuju ei võetud, kuid kindlasti saime siit-sealt täiendavat inspiratsiooni lisaks juba olemasolevatele mõtetele - kuidas teha ja kuidas mitte. Kõige olulisem oli loogiline ja selge ülesehitus, seda nii sisulises kui tehnilises mõttes," lisas ta.

"Kindlasti jälgitakse kodulehe arendamisel ka edaspidi kahte primaarset suunda: hea varustatus sihtrühmadele vajaliku infoga ning kasutajasõbralikkus," lubas Lääne.

Saku Õlletehase kommunikatsioonijuhi Priit Põikliku sõnul pööravad nad oma kodulehele suurt tähelepanu ja uus omanik hakkab mõjutama ka veebis olevat.

"Meie firma puhul on koduleht paljude inimeste infoallikas, otsitakse infot toodete kohta. Ka on oluline lehe ingliskeelne versioon, sest me ekspordime oma toodangut paljudesse riikidesse," sõnas Põiklik.

Kommunikatsioonijuhi sõnul on nad ka enne Carlsbergi ülevõtmispakkumist olnud 4000 aktsionäri infonälga veebis rahuldada üritanud.

Põikliku sõnul läheb nende veebileht rohkem Saku Õlletehase omaniku Carlsbergi veebi nägu.

Põiklik leiab, et Eesti firmade veebilehed on üldiselt heal tasemel. "On erandeid, kuid see on pigem üldine firma suhtluskultuur, mis jätab soovida, näiteks prügiveofirmadel," lisas ta. Tema sõnul on head veebilehed Kaubamajal ja EMT-l.

Kõige kõrgemalt hinnati Eesti börsifirmade veebilehtede struktuuri, disaini ja tehnilist lahendust, nigelam seis on sotsiaalse vastutuse vallas.

Eesti keskmine tulemus on parem kui Leedul ja Lätil.

Eesti paistab silma e-posti infoküsimise testis. Iga aasta saadavad H&H Webrankingi koostajad 700 ettevõttele e-kirjaga päringu, küsides ettevõtte järgmise finantsaruande avaldamise kuupäeva. Seitse Eesti 10 uuritud ettevõttest vastas sellele 24 tunni jooksul.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
24. November 2011, 17:39
Otsi:

Ava täpsem otsing