Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Interbrand: maailma kõige väärtuslikum bränd on Coca-Cola

    Emori bränditurunduse osakonna juhataja Aivar Voog ütles, et Interbrandi tabelist mahuvad Eesti esikümnesse Nokia ja Toyota. "Uue tehnoloogia esindajad on tõusnud, aga see sõltub mõõtjast. Osas pingeridades on Google jõudnud ammu esikümnesse, Interbrandi tabelis jõudis alles nüüd," rääkis ta.
    Voog rõhutas, et pingerida sõltub metoodikast. "Interbrand kasutab diskonteeritud rahavoogude meetodit," selgitas ta.
    Voog ütles Interbrandi parimat brändi kommenteerides, et Coca-Cola oleks Eestis parimate hulgas, kuid esikümnesse ei mahuks.
    "Coca-Cola on konkurentsitult armastatuim karboniseeritud joogi bränd Eestis, haarates peaaegu veerandi kogu segmendist," märkis Coca-Cola Balti Jookide ASi avalike suhete juht Annikky Lamp.
    Lambi sõnul ei mõõdeta Eestis Coca-Cola brändi väärtust diskonteeritud rahavoogude meetodi abil, nagu tegi seda Interbrand, ja see on ka loomulik - jutt käib ju brändi globaalsest väärtusest. "Küll aga uurime me järjepidevalt spetsiifilisemaid brändiga seotud aspekte: tuntust ja seda, kas jooki on proovitud," selgitas Lamp.
    Lamp toetas oma väidet uuringu tulemustega, mille kohaselt on Coca-Cola spontaanne teadlikkus 8-49aastaste tarbijate hulgas 90 protsenti ja jooki on proovinud 95 protsenti vastanuist.
    Edukuse annab nende inimeste hulk, kes on lojaalsed sellele brändile. Kuidas lojaalsus saavutada, selles on küsimus.
    Mul on viies Nokia. Ma pole pettunud, nad pole suutnud küll üllatada, aga on andnud piisavalt heal tasemel toote. See tähendab, et neil peab olema kõva tootearendus ja väga heal tasemel kvaliteet, mis on stabiilne.
    Sama brändi ostmist soodustab ka see, et brände on kõikides eluvaldkondades väga palju ning valikut ei viitsita uuesti läbi kammida. Kui üks bränd on minu jaoks piisav, siis ma jään selle juurde. See ongi minu arvates üks põhjus, miks tipus on samad brändid - nad on suutnud hoida tarbijaskonna rahul ja inimene on liiga laisk, et seda välja vahetada.
    Coca-Cola puhul maitstakse osaliselt brändi, nad panustavad sellesse tohutult. Seal mängib imago olulisemat rolli kui maitse.
    Eestis on populaarsed ikka Eesti brändid, mitte lääne asjad: Kalev, Hansapank, Rakvere Lihakombinaat.
  • Hetkel kuum
Paul Künnap: Soome ja Rootsi võidujooks terase pärast annab Eestile õppetunde
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Alphabeti head tulemused tekitasid järelturul ralli
Analüütikute prognoose ületanud Alphabeti majandustulemused kergitasid järelturul Google’i emafirma aktsiat üle tosina protsendi.
Analüütikute prognoose ületanud Alphabeti majandustulemused kergitasid järelturul Google’i emafirma aktsiat üle tosina protsendi.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Teabevara on nagu ülikool
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Swedbank kaotas kasumit vähem kui SEB
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Robotit arendav Eesti idufirma kaasas 1,5 miljonit eurot
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.