Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Peod lihtsamad ja odavamad

    Üritusturundusettevõtte Toimkond tegevjuhi Triin Lumi sõnul eelistavad kliendid uuel hooajal tehniliselt keeruliste ja eksklusiivsete lahenduste asemel inimlikke väärtusi ja lihtsaid lahendusi.
    "Kliendiüritus ei pea enam toimuma ilmtingimata uhkes mõisas või trendikas ja uudses tehasehoones välismaiste artistide osalusel. Kirjud kummikud kutsena, ühine jalutuskäik sügiseses seenemetsas, piknik lagendikul ja vahetult jagatud mõtted on need, mis aitavad kliendisuhteid hoida ja parandada," ütleb Lumi.
    OÜ Ecwador projektidirektori Jüri Paltseri sõnul oleneb kõik kliendi soovidest, julgusest ning üldjuhul ka eelarvest.
    "Sellel sügisel oleme kokku puutunud paradoksiga, et eelarved on tihtipeale selgelt väiksemad, kuid latt ürituste korraldamisel on ikka endiselt kõrge. Meil kui korraldajatel on aga küllaltki keeruline poole väiksema summaga midagi sama uhket korda saata kui varasematel aastatel," kurdab Paltser.
    OÜ Teamart Promotions juhi Mart Rekkaro sõnul tõmmatakse kokku sealt, kuhu nagunii ei raatsita kulutada. "Turundus on ju alati selline valdkond olnud, millele lihtsalt peab kulutama, kuna teised kulutavad ju ka."
    Uue aja rõhuasetus ürituste korraldamises liigub sisulise poole arendamise suunas. Just nimelt sisuline kvaliteet - räägime siis mis tahes üritusest - on see, mis peab korvama kokkuhoiu välises säras ja eelarve suuruses, on Rekkaro veendunud.
    Kliendiüritus ei pea alati olema lookas laudade ja Eesti superstaaridega, kalli artisti kutsumise asemel võiks katsetada põnevamat kohta. Ka tasuks ette-taha ärategemise asemel kaasata rohkem töötajate isetegemist.
    "Hullult lookas pidulaud ja 24tunnine kontsertprogramm pole enam ehk nii seksikad," ütleb Rekkaro.
    Helen Mahmastol, OrgComi sündmusturundusjuht, soovitab valida peopaigaks koha, kus on olemas esmavajalik ehk heli, valgus, baarid jne. Siis jääb panustada vaid heale programmile, söögile ja lisaväärtustele.
    "Kliendiürituse võib korraldada ka hommikusöögina. Hommikul oleme värsked ja valmis võtma päevast viimast. Rohkem on hakatud tähelepanu pöörama tervislikkusele, nii et miks mitte korraldada tervislik hommikusöök," räägib Mahmastol.
    Toote või teenuse esitluse väljundiks võib valida ka mingeid uusi lahendusi. "Meie oleme Club Privés või Stereo Lounge'is selliseid asju teostanud, sidudes majas toimuvate sündmustega kokku erinevaid tooteid ja teenuseid," soovitab Mahmastol.
  • Hetkel kuum
Paul Künnap: Soome ja Rootsi võidujooks terase pärast annab Eestile õppetunde
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Alphabeti head tulemused tekitasid järelturul ralli
Analüütikute prognoose ületanud Alphabeti majandustulemused kergitasid järelturul Google’i emafirma aktsiat üle tosina protsendi.
Analüütikute prognoose ületanud Alphabeti majandustulemused kergitasid järelturul Google’i emafirma aktsiat üle tosina protsendi.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Teabevara on nagu ülikool
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Swedbank kaotas kasumit vähem kui SEB
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Robotit arendav Eesti idufirma kaasas 1,5 miljonit eurot
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.