Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Depressiivne šikk
Sel kevadel on moodne olla sportlikult ja depressiivselt šikk. Ausalt, oleks disainerite teha, oleks me kõik kevadeks vormis. Jooksupüksid, kapuutsiga dressipluusid ja ilustatud poksiriietus ei ole spordisaalis higistamiseks, nad on selleks liiga ilusad.
Ehkki viimasel ajal on moekollektsioonide asemel maailma massimeedia kaaperdanud pealkirjad majanduse hävingust, toimuvad show'd ikkagi, krediidikriis või mitte. Ning eriti ebastabiilsetel aegadel ei tee paha minna sellega, mis töötab - näiteks jumalannade kleidid, kerged ja õhulised, nagu vedelik, rõhutatud kalliskividega ja kreekalikud. Või Ali Baba püksid ja turbanid - kevadised runaway'd olid säravad, kiiskavad ja vibreerivad nagu Maroko turg.
Kellel on vaja ökonomiste? Sellel hooajal rahuldavad aga disainerid nende vajadust painutada, voltida, keerata ja teistmoodi manipuleerida kangast veel julgemalt ja suuremalt.
Mis veel? Sel kevadel võiks ehk võtta geomeetriatunde või proovida stiili nimega - trash and vaudeville!
Proovige ka BellaPierre'i uut, uskumatult kerget kosmeetikat (Natural Health Beauty Awards 2008 võitja), see ei sobi mitte ainult päevameigi jaoks, vaid ka televisiooni, foto, poodiumi jaoks jne.
Või hankige hoopis ajakirja Anthem (N.Y.C) märtsinumber, milles üks ootamatu ülevaade.
Ja jätke meelde - see kevad on magentarOOsa!