Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Õllemüügil pidur peal
"Mitmel pool Euroopas on poolnaljatades järeldatud, et kui elu on raske, võtab kurb mees pigem pitsi viina," ütles Kert. "Õlut juuakse rohkem rõõmsa tujuga. Õlu on rõõmsa inimese jook."
Kert tunnistas, et kuigi õlle müügitulemused eelmise aasta kohta saavad lõplikult kokku löödud selle kuu lõpuks, võib praegu siiski juba öelda, et läbimüük oli mullu veidi kehvem kui 2007. aastal. "Ka tänavu esimesed kuud on olnud mõne protsendi võrra tagasihoidlikumad kui aasta tagasi," ütles Kert, ent ei soostunud konkreetseid andmeid veel avaldama.
Kert usub, et kui tänavu tuleb soe suvi, tarbitakse õlut isegi majandussurutisest hoolimata tublisti.
"Tänavu õlleturg kindlasti ei tõuse, aga mis täpselt juhtuma hakkab, on enne suve raske öelda," ütles ASi A. Le Coq juhataja Tarmo Noop.
A. Le Coqi käive langes eelmisel aastal võrreldes 2007. aastaga ligi 2 protsenti.
Noop rõhutas, et samas on nad peaaegu kõikides segmentides turuosa juurde võitnud. "Oleme turuliidrid longdringi, siidri, spordijoogi ja alates eelmise aasta novembrist ka õlle tootmisel," loetles Noop. "Karastusjookide ja energiajookide segmendis oleme teisel kohal. Plaan on just energiajookide segmenti tugevamini rünnata."
AS Saku Õlletehas ei soovinud eelmise aasta majandustulemusi veel avalikustada, sest "seoses Carlsberg Grupi täisosalusega Saku Õlletehases on toimunud mõni muutus aruandluse koostamises ja teavituses," kirjutas juhatuse assistent Evelin Pae e-kirjas.
Viru Õlu tegevjuht Ott Licht väitis, et aastaga on nende õlle müügikäive kasvanud umbes kümnendiku võrra.
Lichti sõnul on edukale müügile tõuke andnud Pulsi kaubamärgi ülevõtmine.
Lichti kinnitusel on nad ka praegu positiivselt meelestatud. "Oleme paremini valmis kui kunagi varem," ütles Licht.