Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
SEB Baltikumi turunduse eest hakkab vastutama eestlane
Märtsist 2011 asub SEB turunduse ja kommunikatsiooni divisjoni juht Karl Multer SEB Balti Divisjonis loodavale turunduse ja kommunikatsiooni juhi ametikohale, hakates vastutama kogu Baltikumi turunduse ja kommunikatsiooni eest.
„Karl Multer on väga laialdaste teadmistega tunnustatud juht, kelle eestvedamisel on SEB bränd saavutanud Eestis väga tugeva positsiooni. Värske turunduse ja kommunikatsiooni juhi positsioon Balti divisjoni tasemel aitab meil tema teadmisi kasutada kogu Baltikumis,“ tundis SEB Balti divisjoni juht Martin Johansson heameelt.
"SEB-l on nii Eestis, Lätis kui ka Leedus tugevad turundustiimid ning alates nimevahetusprotsessi algusest 2006. aastal oleme kolleegidega koostöös saavutanud mitmeid häid tulemusi. Nüüd oleme kolme tiimi potentsiaali paremaks kasutamiseks astunud järgmise sammu, et liikuda koos uuele kvaliteeditasemele," lisas Karl Multer.
Karl Multer on SEB-s töötanud alates 1998. aastast, mil alustas tolleaegses Eesti Ühispangas tööd turundusspetsialistina. 2004. aastal asus Multer turunduse ja kommunikatsiooni divisjoni direktori positsioonile, olles vahepeal töötanud ka projektijuhi, reklaamiosakonna juhataja ning divisjoni direktori asetäitjana.
2007. aastal nimetati Karl Multer Eesti Aasta Turundusjuhiks. 13 SEB-s töötatud aasta jooksul on nii Multer kui tema juhitud turundustiim võitnud mitmeid erinevaid turundusauhindu. SEB võitis Parima Turundusteo auhinna nii 2007. kui 2009. aastal ning Innovatiivseima Turundusteo auhinna 2008. aastal.
Karl Multer asub uuele ametikohale Balti divisjonis märtsist 2011.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.