Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Puhka Eestis kampaanias üle saja kohaliku turismifirma
Täna algaval Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) siseturismi toetavas Puhka Eestis kampaanias osaleb eri- ja sooduspakettidega rohkem kui sada kodumaist turismiettevõtet.
EASi turismiarenduskeskuse direktori Tarmo Mutso sõnul liitus tänavuse Puhka Eestis kampaaniaga palju põnevaid ettevõtteid ning välja on pakutud erakordseid tegevusi. “Näiteks romantika- ja perepakettide kõrval ka palju eksootilist – kloostri- või surfipuhkusest karusafarini välja,” ütles Mutso EASi pressiteate vahendusel.
“Eesti kevad ja suvi on väga ilusad ja välisriikides puhkamise asemel on ka siin palju avastada – näiteks ajada Virumaal huntide jälgi, pidada koos öise linnukooriga paadis piknikku või nautida õiget folklooripidu Kihnu talus,” lisas Mutso ja märkis, et ainulaadse elamuse kõrval toetab kodumaal puhkamine meie oma inimesi ja elu.
Puhka Eestis üleskutsega esmakordselt ühinenud Pirita Klooster-külalistemaja sõbra Lagle Pareki sõnul aitab kampaania avastada ka vähem tuntud, kuid seda huvitavamaid kultuuri- ja puhkamisvõimalusi. “EASi projekt on igati tänuväärne, sest nii jõuab teave inimesteni kohtadest, mille teenuseid ja vaatamisväärsusi tasub proovida, kuid mis ise endale reklaami teha ei jaksaks,” kommenteeris Parek.
Puhkusepakette saab soetada 17. aprillist kuni 1. maini veebilehel
www.puhkaeestis.ee. Paralleelselt toimub kampaanialehel ja Facebookis reisimäng, mis testib inimeste teadmisi Eestimaa geograafiast ja kultuurist. Mängu auhindadeks on kodumaal puhkamise paketid.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.