Teenindaja töö pakub kuhjaga väljakutseid

Ain Kivesti 25. aprill 2011, 00:00

Kõige tähtsamaks pean inimesi enda ümber. Toimiva meeskonnata on raske soovitud tulemusteni jõuda. Igapäevaselt motiveeribki mind abivalmis kollektiiv. Väga hea motivaator on ka rahulolev ja särav klient. Edukusest rääkides, saab määravaks, kuivõrd inimene suudab positiivselt mõelda. Võtkem kuidas tahes, kuid mõtteviisist saab kõik alguse. Olen veendunud, et head klienditeenindajat iseloomustavad omadused on õpitavad. Näiteks avatud suhtlemise oskus, konstruktiivne mõtteviis, rõõmsameelsus. Tuleb ainult piisavalt treenida. Naeratada pole ju kuigi keeruline, ometi optimistlikust hoiakust algab kõik. Teisalt, loomulikult mõjutavad lõpptulemust ka isiksuse omadused, kuid ikkagi õppides ja harjutades on tulemused kergemini saavutatavad.

Töös meeldib, et iga päev on uued väljakutsed. Inimesed on erinevad, mis toob igapäevaselt kaasa erinevaid situatsioone ja võimalust saada uusi kogemusi ning nende kaudu areneda. Kõige rohkem motiveerib mind kogu teenindusprotsessi juures lõpptulemus - kliendi ja tööandaja rahulolu ning kolleegide tugi. Teadmine, et olen midagi väga hästi teinud, annab juurde motivatsiooni teha veel rohkem ja veel paremini. Lisaks see, et ma teen tööd, mis mulle meeldib. Keerulisemad situatsioonid on need, mis panevad proovile ja millest on alati midagi õppida. Hea teeninduse pakkumine saab alguse enesehoiakust. Häälestades ennast tööle minnes selleks, et naudin oma tööd ning soovin pakkuda klientidele võimalikult head teeninduskogemust, garanteerib see ka tulemused.

Igapäevatöös hindan enim vahetut suhtlemist. Iga klient on omanäoline, erinevate soovide ning nõudlikkusega, seega on ülioluline oskus enne iga järgmist klienti teha teatav restart, suhtuda eelarvamustevabalt ning alati naeratada ning olla positiivne. Tegelikult saab juba esimeste sekundite jooksul väga hästi aru, millises meeleolus klient on ning vastavalt sellele suhtlusstiili valida. Hindangi vaheldust, et on palju erinevaid kliendigruppe, kuid eesmärk on alati üks - pakkuda kliendile seda, mille järele ta tuli, ning enamgi veel. Soovin, et klient lahkuks minu juurest teatava ohhoo-efektiga. Mulle meeldib tutvustada klientidele erinevaid pangateenuseid ja -võimalusi, mis teevad nende elu mugavamaks. Väärtustan väga kõrgelt ka suurepäraseid töökaaslasi.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

    Vaata kogu kava
    Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
    25. November 2011, 11:10
    Otsi:

    Ava täpsem otsing