Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Väikeautode müük parandas GM-i ja Fordi tulemusi
Täna avaldatud raporti kohaselt kerkis kahe Ühendriigi suurema autotootja Fordi ja General Motorsi müük võrreldes aastatagusega enam kui 15 protsenti. Ettevõtete tugevate tulemuste taga ameeriklaste kasvanud huvi väikeautode vastu.
Ford suutis võrreldes aastatagusega automüüki kasvatada 16,4 protsenti 189 778 autoni, kuid sellest ei piisanud, et säilitada juhtpositsioon. General Motorsi müük kasvas 26 protsenti 232 538 autoni ning selle tulemusega edastas ettevõtte Fordi.
General Motorsi kütusesäästlike väikeautode müük kerkis hüppeliselt 49 protsenti, keskklassi autode müük 28 protsenti ning maasturite müük vähenes 2 protsenti.
„Viimasel ajal tõusnud kütusehindade tõttu on paljud autoostjad muutnud oma eelistusi,” teatas General Motorsi tegevjuht Don Johnson, „General Motors on investeeringute ja arendustööga edukalt kanda kinnitanud kütusesäästlike autode turul.”
Fordi täna avaldatud raporti kohasel kerkis väikeautode müük võrreldes aastatagusega 26 protsenti, maasturite müük 11,5 protsenti ja keskklassiautode müük 10,6 protsenti.
Teisipäeva pärastlõunaks on Fordi aktsiahind kukkunud 0,13 protsenti 15,43 dollarini, General Motorsi aktsia on seevastu kerkinud 2,8 protsenti 33,08 dollarini.