Harp.ee: häid kliente raskem leida 

Katre Pilvinski 09. mai 2011, 13:48

Sotsiaalse ostukeskkonna firma Cherry liitumine leedukatega konkurentide kadumist kaasa ei too, kuid häid kliente on raskem leida, sõnas H.A.R.P. Meedia OÜ osanik ja juhatuse liige Andre Promet.

Prometi sõnul ei too Cherry välisturule laienemine otseselt kaasa kohalikul turul  põhinevate ettevõtjate kadumist. "Küll aga konkurents läheb tihedamaks  paremate klientide leidmisel, kuna eelisjärjekorras on ettevõtted, kellel on võimalik pakkuda kliendile rohkem lisaväärtust," rääkis ta ja lisas, et seda mitte ainuüksi müüginumbrite, vaid reklaami näol.

"Harp.ee tegevust Cherry liitumine leedukatega otseselt ei mõjuta, kavatseme jääda kindlaks oma arenguplaanidele, mida praegu ei soovi avalikustada. Aeg näitab, kuidas turuolukord müügialal üldiselt kujunema hakkab," märkis Promet.

 

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

    Vaata kogu kava
    Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
    09. May 2011, 13:48
    Otsi:

    Ava täpsem otsing