Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Galerii: tarbijani viivad väärt reklaamiideed
Reedel valiti edukamad ja silmapaistavamad ning originaalsemad reklaami- ja turunduskampaaniad.
Äripäev toob vaatajani valiku inspireerivaid ideid konkursile esitatud töödest.
Reede õhtul KUMUs toimunud Kuldmuna rahvusliku reklaami- ja kommunikatsioonikonkursi galal selgusid Eesti aasta parimad reklaamid, üritusturundusteod, meedialahendused ja PR-projektid. Aasta Reklaamiagentuuri tiitli sai Utopia, Aasta Üritusturundusagentuuriks valiti Broadline.events, kuid Aasta Agentuuride tiitlid jäid see aasta välja andmata meediaagentuuride ja PR ettevõtete seas. Aasta reklaamiklient 2011 tiitli pälvis Saku Õlletehas.
Kuldmuna korraldaja, Eesti Reklaamiagentuuride Liidu (ERAL) presidendi Rein Iida sõnul oli eelmise aasta töödes näha standardlahenduse pitserit ning ta avaldas lootust, et turunduslahendite tase võtab käesoleval aastal Eestis sisse uue ja julgema loomingulise suuna. “Ootame tellijatelt tegijatele kõrgemaid nõudmisi ning soovime, et ka tellijad oma senist silmaringi turunduslahendite vallas kiiresti laiendaksid,” märkis ta.
Reklaamide kategoorias anti kuldmuna välja seitsmes kategoorias 23-st. Kuldset värvi munade vääriliseks tunnistati Divisioni loodud Panaviaticu kodulehekülg, Creatumi kujundatud Pärnu Kutsehariduskeskuse graafiline disain, Kontuur Leo Burnetti loodud Altia Eesti reklaami disain ning Rakvere Lihakombinaadi aasta juubelikampaania seeria, Family Businessi kujundatud Põltsamaa veinide pudel, Utopia Rimi “1000 aastat enne” telereklaamiseeria, ning reklaamibüroo Brillianti Katusekino klipiseeria. Kokku anti välja kõigis kategooriates 16 kulda, 24 hõbedat, 29 pronksi ning shortlisti pääses kokku 208 tööd.
Üritusturundusfirmadest oli viie võidumunaga parim Broadline.events, mis nimetati ka oma valdkonna Aasta Agentuuriks.
Eesti Meediaagentuuride Liidu poolt väljakuulutatud meedia kategoorias võitis neljast valdkonnast kolmel kuldmuna Age McCann.
Kolmes PR-auhinna kategoorias andis žürii välja vaid ühe kuldmuna – Brilliantile Katusekino lansseerimise eest.
Suur Pesamuna 2011 võistluse auhinna – Toyota Balticu, Postimehe ja ERALi poolt välja pandud kahe alla 28-aastase reklaamispetsialisti osalemise Cannes Lions'i Young Creatives Competition ´il võitis meeskond Ogel koosseisus Magnus Kallas ja Grete Gutmann (Taevas Ogilvy).
Saksamaa sihtturul laiali saadetud kuusk pakkus lisaks imalale odöörile välja ka päästva lahenduse – tuleb sõita Eestisse, kus saab kopsudesse tõmmata tõelist ja värsket metsaõhku.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.