Delfi hakkab Cherry.ee konkurendiks

Fredy-Edwin Esse 08. juuni 2011, 00:00

Ekspress Grupp teatas, et AS Delfi ja OÜ Deal 24 on sõlminud koostööleppe sooduspakkumiste vahendamiseks Delfi nime alt. See on taas järjekordne tõestus, et interneti sooduspakkumiste turg on üha konkurentsitihedamaks muutumas.

Võitlus mitmel rindel. 3. juunil sõlmisid AS Delfi ja sooduspakkumisi vahendav OÜ Deal 24 kokkuleppe sooduskupongide pakkumiseks kolmes Balti riigis Delfi kaubamärgi alt.

Kokkuleppe järgi loob Delfi kõigis Balti riikides Delfi Diili kaubamärgi all sooduskupongide pakkumise teenuse, mida täidavad pakkumistega OÜ Deal 24 ning Delfi. Koostöö tulemusel suudab Delfi kõigis Balti riikides vahendada oma kasutajatele maailmas kiirelt kasvavat sooduspakkumiste teenust.

OÜ Deal24 kuulub rahvusvahelisse ettevõtete gruppi Rebate Networks GmbH, mis opereerib sarnast teenust 29 riigis ja rohkem kui 300 linnas üle maailma, sh Eestis, Lätis, Leedus ja Soomes. Kuna Eesti turuliider Cherry.ee on käed löönud ka leedukatega ning tegutseb lisaks veel Lätis, siis võitlus ületab isegi Eesti riigi piire.

Cherryl veel tugev edumaa. Turuliider ise aga tervitab uue konkurendi tekkimist. "Deal24 ja Delfi koostöö on tervitatav uudis - Delfi kui tugeva brändi lisandumine sisendab tarbijatesse usaldust valdkonna suhtes tervikuna," ütles Cherry Media tegevjuht Priit Tomp. "Samuti näitab see, et sotsiaalsete ostukeskkondade näol on tegemist perspektiivse mudeliga, mis on alles oma arengutee alguses."

Küll aga ei näe Tomp esialgu põhjust muretsemiseks, sest Cherryl on lai haare. "Katvuse mõttes on aga teistel, sealhulgas meil, tugev edumaa," sõnas Tomp. Kindlasti on uue Delfi Diili eeliseks Ekspress Gruppi kuulumine, mis pakub laias haardes erinevaid turunduskanaleid.

Ise samuti sooduskupongide tarbijana tervitan eilset uudist hea meelega, sest tarbija võidab sellest niikuinii. Samas tekib küsimus, kas meil on oodata veel uusi ühinemisi?

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
24. November 2011, 18:54
Otsi:

Ava täpsem otsing