Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Ivar Sikk: kinnitame kanda Soomes ja Peterburis

    Aeroc ASi juht Ivar Siku sõnul oli Jämerä kaubamärgi ostutehingul kaks eesmärki: kinnitada kanda Soome ja Peterburi turul ning astuda lähemale olulistele kliendigruppidele.

    “Jämerä kaubamärk oli müügis. Aeroc International otsustas ka osaleda selles protsessis. Lõpptulemusena valis müüja välja meid. See oli avalikult müügis olev ettevõte,” selgitas Sikk. Ta keeldus avalikustamast tehingu hinda, kuna tegu on konfidentsiaalse infoga.
    Seega on Aeroci omanduses nii Jämerä kaubamärk kui ka äritegevus – hankelepingud, müügilepingud, töötajad, knowhow, materiaalsed õigused. “Ei ostnud ettevõtet kui sellist. Aeroc international asutas tütarettevõte Soomes. Jätkame sama äritegevust, mida siiani on teise omaniku all Soomes tehtud. Meie soovime seda laiendada Baltikumi ja Peterburi, mida ka eelmine omanik üritas, aga kindlasti tal see ei õnnestunud,” selgitas Sikk.
    Tehingul oli Siku sõnul kaks eesmärki. Üheks Aeroci eesmärgiks oli enam kanda kinnitada Soome turul. “Aeroc on seni tegutsenud Soome turul oma volitatud edasimüüja kaudu. Edaspidi on plaanis oma tütarettevõtte kaudu Soomes toimetada,” sõnas Sikk. Soomes ollakse Siku sõnul harjunud toorbetooni tooteid ostma eelkõige valmis majakarbina, mitte eraldi plokitootena rauakaubast või ehitusmaterjalide edasimüüja käest. Seega oli ettevõtte jaoks Jämerä näol ideaalne variant ühelt poolt Soome turule oma ettevõtte loomiseks ja teiselt poolt olemasoleva turuosa saamiseks.
    “Kuna Jämerä on Soome vanim ja tuntuim kivimajade kaubamärk, siis on teine eesmärk sellesama kaubamärgi all laiendada tegevust Peterburi regiooni ja ka Baltikumi. Baltikumis seeläbi astuda lähemale Aeroci seni olulisematele kliendigruppidest, kelleks on eraehitajad. Et siis pakkuda midagi enamat kui lihtsalt kivi või paneelide või silluste ostmist poest, pakkuda juba Jämerä kaubamärgi all müüa kivimaja komplekti,” selgitas Sikk.
    Nii Soome kui ka Baltikumi ja Peterburi turul loeb Sikk selle kontseptsiooni eeliseks seda, et kellelgi teisel ei ole paketti, kus konstruktiivsed elemendid, nagu seinad, katuselaed ning vahelaed saaks teha kõik ühest materjalist ja seejuures oleksid seinad ühekihilised, hingavad.
    “Sellist teist lahendust ei ole, me arvame, et see on hea kontseptsioon,” sõnas Sikk.
     
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Tõnu Mertsina: riigi kommunikatsioon võiks arvestada selle mõju majandusaktiivsusele
Inimeste nõrk kindlustunne pidurdab tarbimise taastumist. Riik võiks oma avalikus kommunikatsioonis riigirahanduse, maksude ja sõjaohu kohta arvestada rohkem selle mõju majandusaktiivsusele, kirjutab Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.
Inimeste nõrk kindlustunne pidurdab tarbimise taastumist. Riik võiks oma avalikus kommunikatsioonis riigirahanduse, maksude ja sõjaohu kohta arvestada rohkem selle mõju majandusaktiivsusele, kirjutab Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.
Kuidas ikkagi rikkaks saada? Miljonärid ise annavad nõu
Saaremaal kauaoodatud üritus “Kuressaare Rahatarkus 2024” tõi kokku nii kohalikke kui kaugema kandi rahvast. Neli üle kodumaa teada-tuntud tegusat meest, Raivo Hein, Robin Valting, Rahakratt ja Martin Villig, tõid päevavalgele rikkuse saavutamise saladused.
Saaremaal kauaoodatud üritus “Kuressaare Rahatarkus 2024” tõi kokku nii kohalikke kui kaugema kandi rahvast. Neli üle kodumaa teada-tuntud tegusat meest, Raivo Hein, Robin Valting, Rahakratt ja Martin Villig, tõid päevavalgele rikkuse saavutamise saladused.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mis on edukate juhtide ühine näitaja?
Üks juhtimiskvaliteedi tõstmise meetodeid on oma tavapärasest rutiinist välja astumine ja enda kohta regulaarselt tagasiside küsimine. Selleks, et inimesed julgeksid ausat tagasisidet anda, tuleb luua tugev ja usaldusväärne suhe oma töötajatega. Kuidas seda teha ja miks see nii oluline on?
Üks juhtimiskvaliteedi tõstmise meetodeid on oma tavapärasest rutiinist välja astumine ja enda kohta regulaarselt tagasiside küsimine. Selleks, et inimesed julgeksid ausat tagasisidet anda, tuleb luua tugev ja usaldusväärne suhe oma töötajatega. Kuidas seda teha ja miks see nii oluline on?
"Palun vabastada Eesti vahemikus ....–.... loodusõpetuse tunnist"*
Selle asemel, et spekulatiivses Euroopa Liidu trahvi hirmus end üles kütta, toetume faktidele ja vaidleme kokkulepped paremaks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Selle asemel, et spekulatiivses Euroopa Liidu trahvi hirmus end üles kütta, toetume faktidele ja vaidleme kokkulepped paremaks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Auto|Piloot. Uus Škodiaq on kohal. Kas nüüd tasub vana sissemaksuks anda?
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Piletilevi tegi ajaloo suurima tehingu: ostis enamuse kahes Poola piletimüüjas
Piletilevi ostis kahes Poola piletimüügifirmas enamusosaluse, millega tõuseb sealsel turul suuruselt teiseks piletimüügifirmaks, aga laienemisplaanid sellega veel ei lõpe.
Piletilevi ostis kahes Poola piletimüügifirmas enamusosaluse, millega tõuseb sealsel turul suuruselt teiseks piletimüügifirmaks, aga laienemisplaanid sellega veel ei lõpe.
11 välkvideot: Eduka Eesti parimad tutvustavad oma lennukaid ideid
Neljapäeval kuulutatakse välja tänavuse arvamuskonkursi Edukas Eesti võitja. Pakume vaadata 11 lühivideot, milles nominendid tutvustavad konkursile pakutud ideed.
Neljapäeval kuulutatakse välja tänavuse arvamuskonkursi Edukas Eesti võitja. Pakume vaadata 11 lühivideot, milles nominendid tutvustavad konkursile pakutud ideed.