Pühapäev 4. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Turunduse auhind Retro FMile ja EASile

Mari Mets 27. märts 2014, 22:59

Eilsel turunduskonverentsil Password pälvisid mulluste parimate turundustegudena auhinnad Retro FMi nimevahetus ning EASi Robbie Williamsi Tallinna kontserdi kampaania.

Retro FM, endise nimega Raadio 3 sai nimevahetusega auhinna 2013. aasta parima turundusteo eest erasektori kategoorias. Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus (EAS) viis võidu koju avaliku sektori kategoorias Robbie Williamsi "Meet me in Tallinn" kontserdi kampaania ja välismaal reklaamimise eest.

Lisaks aasta turundusteole pälvis EAS Robbie Williamsi kontserdi kampaania eest ka aasta turundustiimi auhinna.

Aasta suhtekorraldusteo auhinna avaliku sektori kategoorias võitsid kaitseministeerium ja kaitseliit, Eesti esimese veteranipäeva korraldamise eest möödunud aasta 23. aprillil. Žürii arvates tõi see väärikalt avalikkuse ette tänased Eesti veteranid ning pakkus avalikkusele lihtsa võimaluse neid märgata.

Erasektori kategoorias võidutses Hamburg & Partnerite loodud Olybeti kampaania, mille puhul tõi žürii esile eriti professionaalset suhtekorraldustööd, sest selle kaubamärgi valdkonnas on reklaamitegevus väga tugevalt reguleeritud.

SIsekommunikatsiooni kategoorias sai suhtekorraldusauhinna oma töötajatele mõeldud vastutustundliku ettevõtluse projekt "Sinu panus tulevikku", autoriks SEB.

Kohaturunduse kategoorias pälvis kultuuri eripreemia Lennusadam "Titanicu" näituse Eestis ja Soomes turundamise eest. Žürii oli isegi arvamusel, et Lennusadama efektiivne kommunikatsioon on teinud Lennusadamast Soome tuntuima muuseumi.

Teaduskommunikatsiooni eripreemia sai Eesti Maaülikool transgeense kloonimistehnoloogia ning vasikas Juuniga seotud teemade kommunikeerimise eest.

Hariduse eripreemia võtis Tallinna Ülikool ühe minuti loengute videosarja eest.

Meediaagentuuride konkursil Aasta meediategu sai uuringutepõhisel consumer insight'il ehk tarbijate tagasisidel põhineva meediakasutuse eest preemia RSA Kindlustuse kampaania "Hea tegu liikluses tasub ära". Samas kategoorias sai preemia ka Elioni lisateenuste kampaania, mis võitis ka aasta meediateo grand prix. 

Innovaatilise meediakasutuse eest pälvis aga preemia Coca-Cola kampaania "Jaga Coca-Colat".

Efektiivse meediakasutuse kategoorias võitis auhinna Kaubamaja oma Osturalli ja e-poega välja tulemise eest kampaaniaga "Gaas põhja ja e-poodi".

Brand activation'i kategoorias võitis HIV-i ennetamise kampaania "Julge rääkida".

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
31. March 2014, 12:20
Otsi:

Ava täpsem otsing