Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Äri peab raha tooma, muu jutt on mula
"Äri peamine mõte on teha raha, ülejäänu on mula," leidis pesumüüja Marc & Andre omanik Mart Sillaots ja soovitas välisturule minnes sealsele partnerile näidata koostööst saadavat kasu.
Äri peab olema vastastikku kasulik, rõhutasid
aasta turundussündmuse Password vestlusringis osalenud ettevõtete - Joik, Marc & Andre, Alpaka, Bolefloor ja TNS - esindajad. Juba välismaal end sealsele sisseostjale turundades tasub mõelda sellele, kuidas vastaspool raha saaks teenida.
"Kui lähed kellelegi oma toodet näitama, näita, mis kasu tema sellest saab ja too see ka müügi- ja turundusmaterjalides välja," soovitas Sillaots. Tema ettevõte Marc & Andre on pesu- ja rannarõivaid müüv firma, mille kaubamärk on esindatud 25 riigis ja üle 2000 müügikohas üle ilma. Peamisteks turgudeks on Venemaa ja Ukraina, kus firma on üks juhtivaid kaubamärke.
Kuidas aitab ettevõtte ja kaubamärgi nimi välisturul läbi lüüa, milliseid tasuta reklaamikanaleid saab välismaale minnes ära kasutada ning kuidas võõral turul kanda kinnitada, kuidas turundusjuht ettevõtte edu tagab, sellest kirjutab 31. märtsil ilmuv Äripäeva erileht Password.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.