Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Uuring: müügis on tipptegijail vähem kliente ja tellimusi

    Müügitegevuses mahajääjail on rohkem kliente ja nad saavad rohkem tellimusi pakkumiste kohta. Miks nad siiski edukad pole?

    Mahajääjail on pakkumiste läbimineku efektiivsus 35% (pakkumistest tellimusteks), võrrelduna tipptegijate 30%se tõhususega. Mahajääjail on keskmiselt 43 ostvat klienti müüja kohta. Samas tipptegijail 24 klienti igal müügiesindajal, selgus Mercuri Uuringuinstituudi aprillikuisest analüüsist.
    Võib kõlada veidralt. Kas siis firma, kellel on rohkem kliente müügiesindaja kohta ning kes suudab rohkem tellimusi pakkustest võita, pole mitte edukas, kirjutas teemaveeb Best Sales.
    Tellimuste saamine pole siiski eesmärk omaette. Mahajääjad võivad olla liigselt keskendunud tehingule, kindlasti ka käibele, ent mitte piisavalt müügitulule ja kasumile. Antakse liialt rasvaseid ja kergekäelisi allahindlusi, lisades tasuta lisateenused (nn lisaväärtust). Kõrged suhtarvud tellimuste saamisel ei tähenda veel edu äris. Suur osa pankrotistunud firmasid omas häid tellimuste näitajaid, kuid töötas liiga madala tulukusega.
    Kas suur ostvate klientide arv on hea või halb? Riskide maandamine ja stabiilsuse osas võib see hea olla, tõhususe ja kasumlikkuse osas pigem mitte. Tipptegijail on harva liiga palju kliente, kuid neil on kindlasti õiged kliendid.
    Edukate TOP 20 protsendi hulgas teevad müügiesindajad keskmiselt 6,8 müügivisiiti nädalas, võrreldes 4,8 visiidiga nädalas alumise otsa 20% müügiesindajatega. Viimased ei kasuta sotsiaalmeediat ega ka muid viise oma klientidega kontakti või mõjutusolukorra saavutamiseks. Järjest raskem on võita mõjutamiseks aega oma klientide kontaktisikute seas, ent tipptegijad suudavad seda siiski teha.
    Mercuri Uuringuinstituut viis aprillis läbi uuringu, kus küsiti müügijuhtide arvamusi müügist kevadel 2014. Rohkem kui 1500 müügi juhtimisega seotud professionaali 16 riigist ja viiest ärivaldkonnast andis oma hinnanguid sellele, kuidas müük on muutunud. Millised jõud on 2014. aasta kevadel need, mis toetavad tulemuste saavutamist, aga ka need, mille puhul peab hakkama saamiseks enda mõtlemist seadma.
    Mercuri jaotas uuringus osalenud ettevõtted majajääjaiks (alumine 20%) ja tipptegijaiks (ülemine 20%) ning võrdles neid keskmiste tulemustega. See andis võimaluse näha, kuidas tipptegijad erinevad tegutsemises majajääjaist.
  • Hetkel kuum
Tõnu Mertsina: riigi kommunikatsioon võiks arvestada selle mõju majandusaktiivsusele
Inimeste nõrk kindlustunne pidurdab tarbimise taastumist. Riik võiks oma avalikus kommunikatsioonis riigirahanduse, maksude ja sõjaohu kohta arvestada rohkem selle mõju majandusaktiivsusele, kirjutab Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.
Inimeste nõrk kindlustunne pidurdab tarbimise taastumist. Riik võiks oma avalikus kommunikatsioonis riigirahanduse, maksude ja sõjaohu kohta arvestada rohkem selle mõju majandusaktiivsusele, kirjutab Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.
Müügikuu mai algas USA aktsiaturul langusega
Wall Streeti folklooris soovitatakse aktsiad mais maha müüa; soovitusele kohaselt liikusid USA aktsiaturud mai esimesel kauplemispäeval allapoole.
Wall Streeti folklooris soovitatakse aktsiad mais maha müüa; soovitusele kohaselt liikusid USA aktsiaturud mai esimesel kauplemispäeval allapoole.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mis on edukate juhtide ühine näitaja?
Üks juhtimiskvaliteedi tõstmise meetodeid on oma tavapärasest rutiinist välja astumine ja enda kohta regulaarselt tagasiside küsimine. Selleks, et inimesed julgeksid ausat tagasisidet anda, tuleb luua tugev ja usaldusväärne suhe oma töötajatega. Kuidas seda teha ja miks see nii oluline on?
Üks juhtimiskvaliteedi tõstmise meetodeid on oma tavapärasest rutiinist välja astumine ja enda kohta regulaarselt tagasiside küsimine. Selleks, et inimesed julgeksid ausat tagasisidet anda, tuleb luua tugev ja usaldusväärne suhe oma töötajatega. Kuidas seda teha ja miks see nii oluline on?
"Palun vabastada Eesti vahemikus ....–.... loodusõpetuse tunnist"*
Selle asemel, et spekulatiivses Euroopa Liidu trahvi hirmus end üles kütta, toetume faktidele ja vaidleme kokkulepped paremaks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Selle asemel, et spekulatiivses Euroopa Liidu trahvi hirmus end üles kütta, toetume faktidele ja vaidleme kokkulepped paremaks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Auto|Piloot. Uus Škodiaq on kohal. Kas nüüd tasub vana sissemaksuks anda?
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Piletilevi tegi ajaloo suurima tehingu: ostis enamuse kahes Poola piletimüüjas
Piletilevi ostis kahes Poola piletimüügifirmas enamusosaluse, millega tõuseb sealsel turul suuruselt teiseks piletimüügifirmaks, aga laienemisplaanid sellega veel ei lõpe.
Piletilevi ostis kahes Poola piletimüügifirmas enamusosaluse, millega tõuseb sealsel turul suuruselt teiseks piletimüügifirmaks, aga laienemisplaanid sellega veel ei lõpe.
Prantsuse ettevõte ostab Eesti küberfirma: ootame suurt rahvusvahelist kasvu
Prantsusmaa küberturbe-ettevõtete grupp Neverhack omandas täisosaluse Eestis Cybersi kaubamärgi all tegutsevas Security Software OÜs.
Prantsusmaa küberturbe-ettevõtete grupp Neverhack omandas täisosaluse Eestis Cybersi kaubamärgi all tegutsevas Security Software OÜs.