Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Algav jalgpalli MM tõstis Sony telekate müüki 30%
Esimeses kvartalis suurenes Sony telekate müük 30 protsenti, kuna tarbijad valmistusid täna algavaks jalgpalli MMiks, kirjutas Bloomberg.
Sony televiisoriüksuse müük kasvas esimeses kvartalis 30%, 1,6 miljardi euroni. Elektroonikafirma tegevjuht Kazuo Hirai ütles eelmisel kuul, et firma raskustes olev televiisoriüksus võib saada esimese kasumi kümne aasta jooksul.
Maailmas kasvasid televiisorite tarned esimeses kvartalis vähem kui 1%, 50,8 miljoni ühikuni. Samsung tarnis umbes 12,2 miljonit telekat, LG 8,3 miljonit ja TCL 3,7 miljonit. Sony tarnis 3,1 miljonit telekat.
Lisaks jalgpalli maailmameistrivõistlustele ostsid tarbijad esimeses kvartalis Sony telekaid ka Sotši taliolümpiamängude tõttu.
Vuti MM algab täna, kui avamängus kohtub korraldajamaa Brasiilia Horvaatiaga.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.